måndag 11 augusti 2014

Sista lediga dagen


Åh det var så underbart att få krama om mina älsklingar igen i fredags

Det var två uppspelta och glada barn som stod och väntade på mig på parkeringen hos mamma och pappa i fredags. Det var så skönt att få krama om dem igen. Vi hade en mysig men intensiv helg i Stockholm med bland annat shopping, restaurangbesök och besök hos min fina bror och hans familj. Igår morse efter frukost var det dags för oss att köra hem igen och gissa om pappa var glad när han fick hem sina två fina barn igen. 

Idag är fritids stängt så jag är ledig. Sista lediga dagen för barnen innan vardagen drar igång även för dem. Tuva ska hem till en kompis efter frukost och Elliot och jag ska in till stan och utföra lite ärenden. Sen får vi se vad resten av dagen har att bjuda på. 


7 kommentarer:

Jenny sa...

Härligt att barnen är hemma igen, har svårt att tåänka hur det känns att vara borta från dem en hel vecka, har bara varit ifrån mina ca 3 dygn ;) kram

Therese sa...

Så mysigt <3 Kan tro att ni hade en härlig helg i Stockholm och att det är skönt att hinna landa lite i dag. Förresten är Ängavallen långt ifrån dina trakter? Jag är usel på geografi men ska ev neråt dit för en konferens i november.... KRAMIS!

Carolina sa...

Så härligt att ha dem hemma igen och trots en fantastisk sommar/ledighet så börjar även jag längta tillbaka till rutinerna - vi har dock en vecka ledigt kvar ihop jag och barnen, nu skall vi suga ut det sista av sommaren! KRAM

Popprinsessan sa...

Hoppas att ni haft en härlig sista ledig dag!
Vi skulle också behöva lite tid hemma för att fixa på L:s rum. Köpte färg tidigare i somras så det är bara att börja flytta grejor, måla och sedan shoppa lite nytt piff ;-)
Kram, kram!

Maria sa...

Hoppas att ni har haft en mysig dag.
Jag och S var också inne i stan i förmiddags, S tyckte hon behövde shoppa lite ;)

Kram kram

Helen.HUSnrNIO sa...

Så fin och mysig bild på er :)
Jag kör igång imorgon bitti. Blir första riktiga heldagen på fritids för M. Han provar lite idag i en och halv timme, är där just nu faktiskt, för att mjukstarta lite vilket behövs för denna lilla försiktiga funderare.

Hoppas jobbstarten och fritids gick bra!
Kram

Sarah sa...

Va kul o shoppa i Stockholm :)