fredag 8 augusti 2014

Lycka

 

Idag mår jag som en prinsessa för idag ska jag äntligen få krama mina älskade barn igen! Jag kör upp till Stockholm vid lunchtid och hoppas vara uppe på en fyra-fem timmar. Längtar efter dem så att det gör ont.
 
Ett stort TACK till världens bästa mormor och morfar för att Ni återigen har lagt ner Er själ i Tuva och Elliot. Jag vet att de har haft det underbart och att de har fått nya fina minnen att bära med sig genom livet.
 
I morgon blir det ett besök på Ikea och HM Home, Tuva har fått nya tapeter så nu ska vi piffa i hennes rum. Vi ska även hinna med ett besök hos min fina bror och hans familj under morgondagen. På söndag efter frukost kör vi hemåt igen så att barnen äntligen får komma hem till pappa, Junior och Stella som de så klart också längtar efter.
 
 

2 kommentarer:

emelie sa...

Åh vad härligt! Ha det underbart vännen!

Fröken M sa...

Underbara ungar !! :)
Jag förstår att du har saknat dem !
Kram