måndag 25 augusti 2014

Återbesök


 
Mammas charmiga, tappra prins
 
Idag är det dags för återbesök på öron för att kontrollera att hörseln är ok och för att se så att rören sitter som de ska. Vi tror att allt är ok då vi upplever att Elliot hör bra igen och han har inte heller haft ont sen operationen. Vi håller tummarna för att den här historien med öronen sedan är ett minne blott. Rören som sitter där nu ska ju så småningom trilla ut men när de väl gör det hoppas vi att de gör det utan besvär och att Elliot sen slipper besvär med sämre hörsel igen. Detta har verkligen var en neverending story och inte minst Elliot är trött på detta nu.
 
Helgen har varit lugn och skön. I fredags var vi ute och åt tillsammans med Glenns familj. Det var väldigt trevligt och mysigt. I lördags var vi först och lämnade lite leksaker till barnloppisen som går av stapeln nästa helg. Sen var vi hemma hos ett par kompisar och fikade i några timmar innan vi åkte hem och hade myslördag med tacos. Igår städade vi på förmiddagen och på eftermiddagen hade vi underbara familjen Birgersson på middag. Barnen leker bra ihop och vi vuxna har alltid lika trevligt när vi ses. En lugn och skön helg med massor av skratt tillsammans med fina vänner med andra ord!
 
Jag önskar dig en fin start på veckan!
 


8 kommentarer:

Helen.HUSnrNIO sa...

Hoppas att allt går bra idag. Det borde ju inte vara något som är fel när han inte har ont och hör bra ju!

Kram

Fröken M sa...

Jag håller tummarna för att allt ska gå bra hos farbror doktorn idag ! <3
KRAM

emelie sa...

Håller tummarna för att det ska vara bra med öronen nu <3

Therese sa...

Ja jag håller tummarna hårt att det är bra med öronen nu så att han/ni slipper mer besvär med detta utan kan gå vidare! Lämnar en varm kram, är så måndagsseg så jag vet inte vad. Efter en skön helg ska man väl vara fylld av energi?! KRAMIS

Maria sa...

Hej vännen,
Jag hoppas innerligt att allt gått bra idag!!

kram kram

Evelina sa...

Hoppas allt går bra för E hos doktorn idag!!
Simon ska snart på återbesök hos öronläkaren oxå.
kram

Johanna - Mamma till Leija sa...

Hoppas det har gått bra på återbesöket!
Härlig helg ni haft! Kram

Tommy sa...

Sv: Hej hjärtat! tack, det går bra att jobba natt. Jag är inne på sista natten , går av i i morgon så då blir det att försöka vända tillbaka dygnet, sova någon timma på förmiddagen men sen upp. I morgon kväll ska jag träffa brudparet för lite mer information om vad dom förväntar och vad jag förväntas leverera för fotografier.. Snart tid för bröllopet som ska fotas, så gäller att vara förberedd.

Puss