torsdag 28 augusti 2014

Älskar betong


 
Så här såg ju mitt lastpallsbord ut innan

 
Nu har jag tagit bort glasskivan och lagt på betongplattor istället


Jag blev så himla nöjd, jag tycker betong är så snyggt


Nu är jag mer sugen än nånsin att lägga nytt golv, och måla taket och en del av väggarna i gillestugan

 
väggarna tror jag bestämt ska få bli betonggråa de också, har nämligen hittat en färg som heter Kalklitir som blir så snygg när man målar med den.
 
Då var det redan torsdag igen! Veckorna flyger fram. I eftermiddag ska vi ha utvecklingssamtal på skolan med båda barnen.
Ska bli spännande att få träffa deras nya lärare. Direkt efter samtalen åker jag hem till fina Malin på Blingovisning och övernattning!
Det ska bli så mysigt!
 

 
 

4 kommentarer:

Therese sa...

Galet snyggt kära du! Helt i min smak! Hade gärna suttit där i soffan med en tekopp och pratat med dig :-) Här skiner solen och det verkar bli en toppen dag, så jag ska försöka masa mig ut på lunchen för att få lite luft, kanske piggar de upp å skrämmer iväg bacillerna... hoppas kan man ju! KRAM rara du <3

Fina Frun.se sa...

Väldigt fint! Vad kreativ och inspirerande du är!

Tommy sa...

Sv: Åh jag önskar jag kunde berätta vännen, men jag kan inte haha! Fan detta är galet och vi får helt enkelt vänta och se om detta går i lås eller inte.

Åh så snyggt det blev!

Puss

Helen.HUSnrNIO sa...

Ursnyggt ju :-)

Jag satt i söndags morse när jag väntade på bussen och läste om den färgen. Googlade bilder och blev totalt såld!
Vill ha ngn vägg i den på direkten. Så fint!

Kaffemaskinen lever kärleksfullt här hemma kan jag säga. Lovely helt enkelt och ja jag är så nöjd med den.

Kram & trevlig kväll!