söndag 3 augusti 2014

Älskade barn! Som jag kommer sakna Er!


Mina älskade, vackra barn!

Idag är det dags för Tuva och Elliot att åka till mormor och morfar för att spendera en vecka hos dem. Jag vet att de kommer bli så bortskämda och ha det helt underbart. Men jag är inte hel utan mina barn och mitt hjärta håller på att gå sönder. Båda två har dessutom varit ledsna för att de kommer att sakna oss och det gör det inte lättare för mig.

Men jag vet som sagt att de kommer få det helt fantastiskt. Ett minne som de kommer bära med sig i sina hjärtan för resten utav livet och jag är mina föräldrar evigt tacksam för detta. Jag lovar att jag ska försöka njuta av tiden jag får tillsammans med Glenn. Samla massor av energi så att jag kan vara en fantastisk mamma när hösten och vardagen drar igång igen. 




7 kommentarer:

Lilith Dark sa...

Förstår den känslan, man är inte hel utan barnen. Men ta den här chansen till att ladda batterierna.

Johanna - Mamma till Leija sa...

Så mysigt för dom att va hos mormor & morfar! Njut nu med Glenn! <3 Kram

Jenny sa...

Vad mysigt att få komma iväg så, som du säger ett minne för livet. Kram

Anonym sa...

njut o peppa barnen att frigöra sig istället. Gör er alla gott. Klart de känner av dina vibbar. Med det inte sagt att det är enkelt. Men alla vinner. Take care.

Popprinsessan sa...

Underbar bild! Tycker att barnen ser ut att ha växt på bra under sommaren!?
De kommer att ha det toppenbra och jag hoppas att du också kan njuta lite av att bara vara du några dagar. Att du kan njuta av din tid och inte känna något dåligt samvete - för barnen kommer att ha ett riktigt bra avslut på sitt sommarlov!
Kram

Therese sa...

Hej älskade hjärtat! Förstår att det känns, men det blir nog toppen för dem, å ni får egentid, och så är det bra att längta lite, för oj så ni kommer att jubla då ni ses igen :-D Har varit usel bloggvän i sommar, hade hoppas få mer tid då jag börjar jobba, pytt, har 1000 saker nu då jag ska undervisa rätt mycket i höst :-( Så du vet om det ekar lite tyst från mitt håll. Njut nu å kramas allt ni kan ;-)

Helen.HUSnrNIO sa...

Jättemysigt och kul att de fixar att åka iväg själva sådär ju!
Sen är det klart att man saknar osv. Åt båda hållen...

Så fina på bilden!
Kram