tisdag 1 juli 2014

Ledsen tjej


 
Såhär go och glad vill mamma alltid ha dig min älskade tös
 
Igår morse blev det en något stressig morgon. Klockan halvåtta skulle jag vara på sjukhuset i stan och lämna blod. Jag fick ha med mig barnen eftersom vi sen skulle vidare till vårdcentralen med Elliot. Blodgivningen gick bra och barnen tyckte det var intressant att se hur det gick till. Sen var det som sagt dags för oss att bege oss till vårdcentralen och där gick det också bra. Sen var det bara att sätta sig i bilen och köra tillbaka till Oskarström för att lämna på fritids. Väl där blev Tuva superledsen när jag skulle gå och hon grät hejdlöst. Åh det gör ju så ont i mammahjärtat. Stressad och med ont i magen satte jag mig sen i bilen för att återigen köra tillbaka till stan och jobbet.
 
Fyra dagar kvar! Hela familjen behöver verkligen semester nu känner jag!
 
Jag hoppas Du får en fin tisdag!
 


8 kommentarer:

Therese sa...

Sötisen <3 Å jag kan bara hålla med, bogge grät i morse å ville följa med hem igen... sådant tar på och är jobbigt även om jag vet att det snart är glömt då han börjar leka... men lovade dem ledigt på fredag, så de får sommarlov/semester kl 13.30 på torsdag! :-) Skönt att kunna göra så. KRAM

Therese sa...

Gahhh än tyngre att stiga upp å ta sig på förskola och börja jobba i dag... tog ut friskvårdstimme och har varit ute och cyklat bara för att jag ändå inget fick gjort, så svårt då solen skiner och man är trött i tankarna. Men nu närmar vi oss, bara att kämpa på. Stora och varma kramar fina du <3

Therese sa...

Ja jag tänkte faktiskt på dig bara för en stund sedan och den trevlig a stund vi hade i Stockholm, och det dundergoda matstället som du föreslog. Drömmer om det fortfarande, bland det godaste jag ätit ;-P Gjort bokföringen för juni delvis klart nu, så jag ska bara rafsa ihop lite här hemma och snart bege mig för att hämta hem barnen. En halvtimme tidigare hemgång lär uppskattas, och jag kan jobba igen det senare då jag ändå måste sitta och fila på en forskningsansökan under semestern någon regnig dag ;-P KRAM!

Tommy sa...

Sv: Tack så mycket vännen! Ska bli så kul att testa de nya objektiven utan stress!

Puss

Helen.HUSnrNIO sa...

Usch så jobbigt!
Skönt att det inte är många dagar kvar nu innan ni får vara tillsammans hela dagarna.

Kram

Popprinsessan sa...

Usch, vad jobbigt! Ibland känns det liksom som om det kvittar vad man gör, för det blir ändå inte bra. Inte konstigt att man känner sig stressad.. Jag hoppas att dagen blev bättre för din prinsessa. Väldigt söt är hon iaf! ;-)
Kram

Maria sa...

Fy så jobbigt :( Gör ju så fruktansvärt ont i mammahjärtat att lämna dem när de är ledsna.
Men nu är det bara två dagar kvar!! Sen får ni också njuta av semester och ledighet.

Kram ❤

lizette sa...

Grym blogg! Och riktigt fina bilder. :)