lördag 1 februari 2014

Vinter


När vintern gör sig påmind ute är det tur att man har vårlika blommor inne

Det blev ingen tur till badhuset igår. Snön vräkte ner här hela dagen och de gick hela tiden ut på radion och berättade om diverse bilolyckor. Så vi tyckte det var onödigt att ge oss iväg i ovädret. För att kompensera barnen som så klart blev lite besvikna åkte vi till affären här hemma och köpte fyra stycken filmer och lite godis. Så vi fick en mysig fredagskväll trots allt.

Idag är det som sagt kalasdags för barnen och Glenn och jag ska passa på att gå en runda på stan.

Önskar dig en fin lördag!


8 kommentarer:

Therese sa...

Så underbara blommor <3 Här har jag en kruka med pärlhyachinter och tulpaner som muntar upp, snöar å är grått... Lät skoj med bowlingkalas, annorlunda! Här har vi varit på bekanta och gratulerat till deras nyfödda bebis, ååååå säger jag bara! Nu städar vi och röjer gemensamt här hemma, sedan ska vi iväg till mina föräldrar för middag. En härlig dag! Hoppas ni med har det toppen! KRAM

Johanna - Mamma till Leija sa...

Fina blommor! Ni gjorde rätt i som stannade hemma. Vi ska också dit någon dag. Tar ju inte alls lång tid att köra dit! Mysig fredag ni fick med film! Hoppas ni har en lika fin lördag! Kram

Perlan ❥ sa...

Film och godis är ju aldrig fel!! :-) Det gillar ju till å med vi vuxna ;-) Superfinal liljor, älskar liljor, de doftar så underbart :-) Hoppas ni får en riktigt mysig lördag nu! Här ska lagas mat och mysa till mello :-) kram fina du :-)

Jenny sa...

Hoppas de njöt av filmerna och gott istället, badet finns ju kvar, man ska vara försiktig i ovädret. Kram

Tommy sa...

Sv: Hej hjärtat!

Köpenhamns turen blev inte som planerat. Så jävla trött på pretto människor som alltid ska få för sig att jag inte tycker om barn, samt att prata om jag verkligen har ont eller om det är hittepå!

Men jag fick med mig favoritvinet hem och ett par harems byxor. Sambon fick med sig lite mer. Men snart tar jag en ny tur till köpenhamn för shopping!

Ha en fin söndag!
Och fantastiskt foto, som vanligt :)
Kram

Maria sa...

Vad skulle den där snön ner och göra? Helt onödigt med tanke på gårdagens regn.
Hoppas att ni har haft en mysig helg och det gått bra på simskolan idag.

Kram kram

Popprinsessan sa...

Hoppas att ni haft en skön helg! Filmkväll låter inte helt fel!
Kram vännen

baraetthem sa...

Åh, liljor som är så fint!!
Hoppas ni haft en skön helg, låter som det iaf:)

Kram fredrika