måndag 17 februari 2014

Sportlov



Mina underbara, vackra barn! Älskar Er så!

Igår förmiddag städade vi av huset innan vi lagade lunch. På eftermiddagen var barnen på kalas hos grannarna och under tiden hade vi besök av en gammal vän som vi inte har träffat på flera år.
Framåt kvällen åkte jag och barnen iväg på simskolan medan Glenn stannade hemma och redigerade foton.
 
Den här veckan är det sportlov och självklart önskar jag att vi kunde låta våra barn vara hemma hela veckan men tyvärr så är det inte möjligt. Skickade ett sms till mamma igår och hon skrev att vi skulle sätta barnen på ett flyg så skulle de ta hand om dem i veckan.
Mina underbara föräldrar, tack!
Men det får bli ett annat lov. Idag är Glenn hemma med dem och så ska de gå på fritids tisdag till torsdag och på fredag är jag ledig.
 
Jag önskar dig en fin start på veckan!




6 kommentarer:

Tommy sa...

Sv: Tack vännen! Underbart med lite vårfeelings!

Just nu är värken skit, och i dag har jag bara lust att ge upp. Vissa dagar är enklare än andra, men i dag känner jag bara att nä, vad har jag gjort för att få denna skiten :(

Dina kommentarer värmer alltid. Tack för att du finns.
Puss

Johanna - Mamma till Leija sa...

Roligt med kalas & besök! Skönt med lite sportlov även om det inte blir hela veckan! Kram

Fröken M sa...

Vilken härlig bild !! Underbara ungar :)
Tråkigt att du inte kan vara ledig hela veckan, men ni får ta till vara på tiden och njuta extra mycket av de lediga dagarna sen istället !!
KRAM

Maria sa...

Verkligen en jättefin bild ❤
Det blir lite lov för dem i alla fall & på loven brukar de ju alltid hitta på en massa roligt på fritids.
Jag hoppas att vi ses i morgon!

Kram kram ❤

baraetthem sa...

Så fina barn du har!! Och kul för dem med sportlov, blir ju toppen att vara hemma måndag och fredag iaf för dem:)
Ha en fin tisdag imorgon, kram fredrika

Jenny sa...

De kommer säkert få en fin vecka. Jättemysigt kort!
Kram