fredag 7 februari 2014

Så spänd

 
Vill börja med att tacka för Era fina kommentarer till mina två tidigare inlägg. Självklart älskar jag mina barn oändligt och vilken förälder lyfter inte sina egna barn till skyarna?  Jag tittar ofta tillbaka i bloggen för att se vad jag har skrivit och då kan det vara roligt att läsa om hur jag har uppfattat barnen vid olika tidpunkter i livet.
 
Då kör vi fredag igen då! Härliga underbara fredag, bästa dagen på hela veckan om du frågar mig. För Elliot är det en extra härlig dag idag. Han har i flera dagar nu väntat på att just den här dagen ska komma. Mormor och morfar kommer ner och de har med sig lillkusinen Elis men bäst av allt är att de har med sig storkusinen Johannes också! Han har ritat teckningar som han ska få, han har gjort i ordning i sitt rum så att de båda ska få plats att sova där och igår ringde han Johannes för att hälsa honom välkommen! I morgon ska mormor/farmor ta med sig de stora barnen och gå och se Frost sen möter resten av familjen upp dem på stan för att gå på restaurang.
 
Jag önskar dig en superfin fredat!
 
 

8 kommentarer:

Helen.HUSnrNIO sa...

Vilken helg ni kommer att få när de flyttar in :)
Förstår att Elliot längtar!
Ha en fin fredag!
Kram

Therese sa...

Vilken toppen dag/helg det kommer att bli! Barnen är ok nu, men fick vara hemma i dag då farmor kom i går och sov över så att jag skulle kunna besöka sjukgymnast och göra intervju. Dock har jag själv åkt dit så jag har jätte ont i halsen och kan inte svälja knappt, ofrivillig diet ;-P Njut av helgen! KRAM

Johanna - Mamma till Leija sa...

Fredagkväll är lätt bäst! Låter som det kommer bli en toppenhelg! :) Kram

Popprinsessan sa...

Låter som en toppenhelg!
Jag gillar också fredagar, oftast är det bara avslappnat familjehäng och har man tur så är det ingen tidig tid att passa på lördagen.
Kram kära Tina!

finafrun.se sa...

Men så mysigt! Njut massor av familjen :)

Helen.HUSnrNIO sa...

Härlig bild!
Hoppas ni haft en toppenhelg!
Kram

Tommy sa...

Sv: Tack hjärtat, det värmer!

Ja i går var värken värre än tidigare på dagen, men jag börjar bli van, även fast det är påfrestande när det gör extremt ont.

Ha en fin tisdag!
Kram

Alina sa...

söta!

hoppas du får en grym dag! =) kram