tisdag 4 februari 2014

Så mycket känslor


Min älskade fina kille som har så mycket känslor i sin lilla kropp.
Du är så omtänksam och kärleksfull och vill alltid alla andra så väl.
Du frågar flera gånger att du har uppfattat en uppgift rätt för Du vill så gärna att det du gör ska bli rätt och till belåtenhet. 
Du är världens finaste lillebror och trots att Du och Din syster kivas mycket så vet jag att Du älskar henne över allt annat och att Du alltid kommer finnas där för henne.
Du är så ordningsam och vill att allt ska vara på sin plats.
Ber vi Dig städa i ditt rum (som vi tycker är i oordning men för Dig är det en värld som Du har skapat med dina borgar och gubbar) så blir Du förkrossad.
När Du blir ledsen och gråter går mitt hjärta sönder och jag känner så med Dig, kanske det beror på att Du och jag är så lika.
Så lika att jag vet precis hur Du känner min älskade pojke.
Om Du bara visste hur mycket jag älskar dig, om Du bara visste att jag skulle kunna gå genom eld för Din skull.
Jag är så stolt över att jag har burit Dig inom mig och uppfostrat Dig till den fina killen Du är idag.
 

10 kommentarer:

Tommy sa...

Sv: Godmorgon hjärtat! Ja vidoeinläggen saknar en del har jag förstått, men just nu blir det inte många :(

Så fina ord och fin bild. Förstår att du är stolt.

Dagen blir nog bra, hoppas jag, men lång.
Ett besök hos reumatologen och så får jag se hur det blir , om jag blir fortsatt sjukskriven eller inte.

Ha en fin dag !
Puss

Helen.HUSnrNIO sa...

Så är det. Samma tankar och ord om min M.
En fin pojke ni har!
Kram

Popprinsessan sa...

Åå, sitter här med gåshud på armarna! Fina fina E! Han har en underbar mamma!
Kram!

Johanna - Mamma till Leija sa...

<3

Perlan ❥ sa...

Så fint du skriver vännen! Massor med kärlek <3
kram kram

Fröken M sa...

underbara Fina Tina,
kan dina barn bli annat än fantastiska med all den kärlek som du ger dem !!
KRAM & Kärlek!!

Milla - Mamma till SagaBus & Lillebror sa...

Fina Tina!! Vad fint du skriver om din underbara lilla kille!! <3

Kramar

baraetthem sa...

Så fint du skriver! Rakt ur hjärtat!! Underbara känslor man har till sina barn<3
Kram fredrika

Maria sa...

Så fint skrivet vännen ❤
Elliot är en helt underbar kille! Det är så roligt å få träffa er som vi gör nu & barnen våra var så duktiga idag :)

Kram kram

♥ Sojka ♥ sa...

Åh så fina ord! Ja den kärleken till sitt barn! Bara när dom får egna kommer dom förhoppningsvis förstå! <3