onsdag 5 februari 2014

Min fina


Min älskade fina tjej som kan driva mig till vansinne. 
Du är alltid full av bus och du kör alltid ditt eget race.
Du är en fin vän som alltid ser till att alla har det bra och får vara med.
Du är inte alls lika beroende av din bror som han är av dig men trots det så är du en fantastisk storasyster och när det väl gäller så finns du alltid vid hans sida. 
Om någon blir arg på dig ber du om ursäkt med din ljuvaste röst och tittar på den berörda med dina stora vackra ögon, när allt är över ruskar du på dig och glömmer lika fort igen vad det är som har hänt. 
Du är en stark tjej med skinn på näsan och det är inte ofta du visar dina känslor men när du väl gör det så kommer de ut ordentligt och då brister mitt mammahjärta.
Du ska veta att jag älskar dig till månen och tillbaka och jag skulle kunna gå över lik för din skull min älskade underbara tjej.
Jag är stolt över att du har växt inom mig och att du är den starka fina tjejen som du är!




8 kommentarer:

Therese sa...

Så fint du skriver om dina båda <3, de är sannerligen fina och unika personer båda två! Borde ta mig tid att skriva nått liknande till Bogge och Luran som de kan få och sedan läsa som vuxna, vore roligt att läsa hur man var som barn, och hur mycket av personligheten som finns kvar när man är vuxen. Lämnar en drös kramar och önskar dig en fin dag <3

Maria sa...

Så fina ord min vän ❤
Tuva är en helt underbar liten person och jag verkligen älskar hennes personlighet!

KRAM KRAM

Helen.HUSnrNIO sa...

Så fina inlägg du skriver ihop om dina två fina små!
Kul att formulera ner lite tankar om hur deras personligheter är allt medans de växer och kanske även ändrar sig under resans gång.
Kram fina du.

Popprinsessan sa...

Ännu en underbar kärleksförklaring!
Kram fina Tina!

Jenny sa...

Duktig du är på att hitta ord på kärleken rill dina barn. Den är ju det starkaste som finns ♥

Maria sa...

Men Tuva då, det är klart att hon kommer att lära sig karaten! Den är svår och det måste få ta tid.
Saga har ju gått några fler gånger och det är först nu som det börjar släppa för henne.
Tycker Elliot att det känns bra?

Hoppas att ni mår bra allihop & att vi ses ikväll.

kram kram

Therese sa...

Hoppas det känns bättre i munnen i dag efter tandläkarbesöket. Här har jag VAB i dag, Svea fick feber i går så det är bara att gilla läget, bättre att ha dem hemma och kurera denan vecka då jag inte har så mycket inbokat, nästa veckan KAN jag inte vabba då jag har så mycket annat inbokat... Ha en fin dag vännen <3

Milla - Mamma till SagaBus & Lillebror sa...

Så fint!! Du är så bra på att hitta ord att beskriva kärleken till dina små! <3

Kramar