fredag 14 februari 2014

Kärlekens dag


En ny kudde har fått flytta in i vardagsrummet.
 
 
Eftersom vi har öppet mellan köket och vardagsrummet köpte jag även
 matchande kökshanddukar
 
Ja då var det dags för Alla hjärtans dag igen! En dag som jag personligen tycker har blivit lite väl uppförstorad i handeln. Jag tycker nog att man kan visa lite extra kärlek vilken dag som helst på året. Men bara för att så kommer jag köpa något litet till mina älskade där hemma.
 
Barnen ska ha maskerad i skolan idag så det var en riddare och en Pocahontas som Glenn lämnade på fritids i morse. Jag hoppas de får det riktigt mysigt.
 
Jag önskar mina fina läsare en riktigt mysig dag med massor av kärlek!





9 kommentarer:

En plats i solen sa...

Vad fint ni har det! :)

Ja jag har varit singel länge så har inte brytt mig så noga, men iår gör jag det för precis träffat något och kan inte vänta tills jag får träffa honom ikväll <3

Glad alla hjärtans dag önskar jag dig :)

Therese sa...

Åhhh den där kudden var så snygg, vart är den inhandlad?! Jag är ju kuddoman ;-D Önskar dig en fin dag och lämnar en stor allahjärtanskram <3
Ps. Bild på tapeten/rummet finns nu! Ds.

Veronica sa...

Jag håller med dig om att man kan (och ska) visa lite extra kärlek vilken dag som helst på året.
Men jag gillar alla hjärtans, inte för att vi firar det direkt, kanske lite vin (eller bubbel) och en romantisk film när barnen sover :) Det räcker bra för mig, så länge jag har mannen hos mig är jag lycklig!

Ha en härlig fredag fina du! <3

Junitjej sa...

Underbar kudde!
Många kramar till dig på Alla hjärtans dag!

Jenny sa...

Håller med dig... man ska alltid kramas :)
Du skulle kunna göra mitt hem jättwfint ;)
Kram fina du!

Johanna - Mamma till Leija sa...

Fint det blev! Tycker också att man ska visa kärlek alla årets dagar, men ändå lite mysigt med en hjärtedag! Kram

Therese sa...

Hej rara du! Här har vi nu skrikit oss hesa då Sverige vann stafettguld, å ska nu äta lunch och så småningom åka till badhuset, kalaset börjar 15.00.
Hade önskat att jag hade en stokcholmstripp inbokad, men det enda jag har inbokat är en tur till Salamanca i april, och då mellanlandar jag bara i Stockholm :-/ Men jag hojtar till så fort jag har en anledning/möjlighet att åka dit! Ha nu en fin lördag <3 KRAM

Tommy sa...

SV: Jadu, landet lagom, alltså sverige bör se över mycket och bli lite hårdare.

Tack, jag har det okej, lite för mycket vin i går och lederna är väl inte med som jag hade hoppats i dag, men det går.. Jag börjar vänja mig att leva med skiten

Ha en fin dag underbara du !

Puss

jonnie sa...

Haha ja visst e de otroligt. O sen att folk köper skiten