tisdag 18 februari 2014

En lugn dag

 
Älskade tös, ofta undrar jag vad som rör sig i huvudet på Dig.
Önskar du ville dela med Dig av Dina tankar till mig.
 
Barnen hade haft en lugn dag hemma med pappa igår. De hade sett på film och varit ute på en promenad i skogen.
Glenn hade med sig kameran och tog fina kort på barnen.

 

Till skillnad mot storasyster så flinar alltid brorsan upp sig när kameran kommer fram
Vår lilla charmör!
 
Idag är det fritids som gäller igen. Elliot är fortfarande genomförkyld. Tycker det borde ge med sig snart, nu har han snorat i över två veckor. Tuvas astma började göra sig påmind igår igen så nu håller vi tummarna för att det inte blir värre för någon utav dem. Vi får se hur statusen är på dem i eftermiddag. Elliot var inte på karaten på hela förra veckan så vi får se om han orkar gå idag eller inte. I morgon ska de eventuellt gå till isbanan och åka skridskor med fritids. Jag hoppas det blir av så att de får lite roligt nu när det är lov.
 




9 kommentarer:

Tommy sa...

Sv: Godmorgon hjärtat! Skrattar, ja kanske det ;)

Ja självklart ska vi kunna ta familjefotona någon dag. Kanske i April när det är krakel och spektakel. Vi kanske kan få till en fotografering då ! :)

Jadu, denna värken är ett mysterium. I dag är det ont, men inte lika ont som i går..

Ha en fin dag!
KRAM

Johanna - Mamma till Leija sa...

Tycker de flesta är snoriga nu... Hoppas ni får en fin vecka! Kram

Therese sa...

Hej rara du! SÅ fina bilder på era älsklignar i skogen, Glenn är så duktig på att fota! Å ja, här är vi inne på ny vab, nu med Bogge. Har haft en hemsk dag då jag försökt kombinera vab med jobb och telefonsamtal, inte så lyckat även om styrasyster är hemma å hjälper, eller stjälper mig ;-P I morgon får hon vara på förskolan å Holger hemma och kurera själv om jag ska få nått gjort tror jag! KRAM

Hanna sa...

Fina bilder!

Perlan ❥ sa...

Så fina bilder på barnen! Här hemma har jag en riktigt linslus... hon till å med ber om att jag ska plåta henne :-) Hoppas barnen kryar på sig så ni kan njuta av lovet :-)
kram på dig

Maria sa...

Men fy så seg Elliots förkylning är :( Det borde ge med sig nu tycker jag.
Hoppas att det bli skridskobanan för dem i morgon!
De var 13 barn på karaten idag, lite lugnare än vanligt :)
Saknade Er där ❤

kram kram

Milla - Mamma till SagaBus & Lillebror sa...

Härliga bilder på dina små <3
Hoppas han kryar på sej fort nu, tycker det verkar vara nåt segdraget som går nu..

Kramar

cecce sa...

Har också en liten sjukling här hemma. Så typiskt när det är lov och allt, samtidigt som det är bra att de inte missar något i skolan.
Hoppas dina små kryar på sig och kan få njuta av lite sportlovskul!:-)

Kram Cecce

Fnulan sa...

Finaste barnen!!! <3