onsdag 8 januari 2014

Vår fina Skrållan


Vila i frid älskade Skrållan.
Idag fick vi ta det tuffa beslutet att låta dig somna in för alltid. 
Du har en längre tid försökt tala om för oss att du inte mår bra genom att dra dig undan och kissa inne flera gånger om dagen. 
Det kommer bli tomt här hemma utan dina tassande steg, utan ditt jamande och 
utan ditt "bankande" på fönstret när du vill in eller ut.
Ja detta är verkligen nackdelen med att ha husdjur, det är så sorgligt och tomt när man tvingas göra sig av med dem. 


8 kommentarer:

Milla - Mamma till SagaBus & Lillebror sa...

Jag beklagar vännen! Dom är hos oss alldeles för kort tid <3

KRAM fina!!

Johanna - Mamma till Leija sa...

Usch så tråkigt, beklagar sorgen! Så himla tråkigt när ens familjemedlem försvinner :/ Kramar <3

Therese sa...

Så ledsamt, skickar massor med kramar <3 Å så hoppas jag att du inte blivit värre i förkylningen? Har du det hoppas jag isf att du ligger under täcket och vilar <3 KRAM fina du!

Helen.HUSnrNIO sa...

Så fin hon är på bilden!
Det är verkligen en tung sida det där när man är tvungen att ta det beslutet.
De blir ju som familjemedlemmar så klart.

Kram & Ha en fin torsdag.

frida sa...

beklagar <3

Therese sa...

Plåga dig inte vännen, åk hem om du känner dig sämre - lova det! Ok? Här har jag äntligen skickat in min forskningsansökan, så håll gärna en tumme för mig, men dröjer ända tills mars innan jag får veta om den beviljas el ej. Nu ska jag ha planeringsmöte för vårens undervisning, något jag lyckats förtränga men som jag nu får bita tag i... KRYA PÅ KRAM

Therese sa...

Åh ja, gärna en date i Stockholm under 2014. Det får vi sikta på, vore så skoj, å du vet ju redan vart jag vill äta isf ;-D KRAM

Popprinsessan sa...

Kram min vän! Förstår att det känns tomt.. <3