onsdag 29 januari 2014

Trött


Älskade vackra barn! Älskar Er så att det gör ont!
 
Idag är jag trött, jag har sovit så dåligt inatt. Det känns faktiskt inte som att jag har sovit överhuvudtaget. Som tur är har barnen inga aktiviteter idag och det ska bli skönt att få åka hem efter hämtning idag. Jag hoppas att jag kan stå emot eventuella förfrågningar om att få ta med kompisar hem också. Det finns tvätt som behöver tvättas (som vanligt) och Tuva har beställt Gulaschsoppa till middag.
 
Båda barnen tycker karaten är så rolig om än något svår. Men övning ger färdighet! Igår köpte vi handskar till båda barnen och Elliot fick sig också en karatedräkt. Nu har vi lagt nästan tvåtusen kronor på karaten så nu hoppas jag verkligen att barnen fortsätter med detta.
 
Jag hoppas du får en fin onsdag!
 
 

4 kommentarer:

Tommy sa...

SV: God morgon hjärtat! Värken är sådär, morgonstelheten i kroppen är jobbig, men va fan, någon gång ska väl detta bli bra även fast det just nu känns långt borta!

Hoppas ni får en fin dag!
Puss

Popprinsessan sa...

Under några timmar har jag känt mig som om jag håller på att bli riktigt krasslig - vilket så klart inte alls passar! J är bara hemma två dagar och då är det en miljon saker på jobbet att fixa...
Hoppas att du får en lugn hemmadag utan allt för mycket barnbus.
Kram, kram!

http://naltabblovers.blogspot.se sa...

Elin tränar oxå karate men ingen i hennes grupp har dräkt, de tränar i vanliga mjuka kläder samma som på gympan,

Här kostar karate 250 för en termin, en gång i veckan,

Varför handskar?

mvh Åsa

Therese sa...

Hej vännen! Hoppas innerligen att du får en lugn kväll och får sova ikapp i natt. Här åkte M bort för att jobba, så jag lär somna tidigt om jag inte fastnar framför någon serie på netflex...
Massa kramar till dig <3