tisdag 21 januari 2014

Snart halvlek

Vår skänk i vardagsrummet som den ser ut just nu

Ja då var även tisdagen avverkad och snart har vi halvlek på denna veckan. Elliot var med på karaten ikväll och han tyckte det var superkul. Så nu är det karate och simskola som gäller för båda barnen och dessa aktiviteter får räcka just nu. Jag njuter av timmarna när barnen tränar karate för då får jag den stora äran att träffa underbara Maria vars dotter går på samma karate.

Nu blir det några avsnitt av Orange is the new black innan vi går och lägger oss.



5 kommentarer:

Popprinsessan sa...

Vad skönt att ni "bara" har två aktiviteter framöver! Och så kul att du har sällskap under karaten :-)
Kram min vän!

Jenny sa...

Jättefint sällskap :)
Ja man ska orka vara så två aktiviteter låter passande för mig ;)
Kram

Maria sa...

Härligt att Elliot också gillade karaten!
Han såg väldigt glad ut under träningens gång :)
S tyckte det var jätte roligt igår!! Fast det kunde blivit pannkaka utav det hela med tanke på hur det började..
Vi ses i morgon igen ❤

KRAM

Perlan ❥ sa...

Så snyggt ni har det! :-)
Tänkte jag skulle börja kolla på den serien.. har hört många säga att den är riktigt bra :-) Älskar att snöa in mig avsnitt efter avsnitt i serier :-)
p.s tack för dina fina rader igår! Det värmde verkligen!
kram fina du!!

Theresa sa...

Fint ni har det! Och kul att karaten gillades! Hoppas du haft en fin dag idag! // Theresa