fredag 17 januari 2014

Så kom den även hit


Ja så kom den även hit den beryktade vintern, för min del hade den gärna fått hålla sig härifrån

Snön vräker ner och det blåser. Jag är ledig idag och hade tänkt åka in till stan och passa på att storhandla medan barnen är i skolan men jag ger mig inte ut på vägarna i detta vädret. Tror faktiskt jag ska krypa ner i sängen en liten stund till när jag har ätit upp min frukost. Får se om jag klarar av att hålla mina demoner i schack, de som sitter på min axel och förmanar mig att jag borde städa nu när jag är ledig och ensam hemma.


4 kommentarer:

Therese sa...

Hej hjärtat! Hoppas du sov och vilade och inte städade... Och ja, så snart vi sett färdigt orange is the new black blir det Homeland, Magnus var mer inne på den än fängelsetjejerna ;-D Barnen ser på olika barnserier nu, å jag har fuskstädat, dvs öppnat en ny doftpåse och torkat av handfatet på toan ;-P Inväntar Magnus så att vi kan beställa hem pizza. Ha en mysig kväll! KRAM

Anonym sa...

kul för alla ungar, men hua va kallt och blåsigt! :( nu kan det gott bli vår tycker jag! ;)

trevlig helg tjejen! <3

baraetthem sa...

Ibland behöver man vila och slumra lite så hoppas du gjorde det. Städningen finns ju kvar:) Får det bara sluta snöa så kommer du nog gilla snön lite grann iaf;)

kram fredrika

Johanna - Mamma till Leija sa...

Usch ja, jag hade också gärna hoppat över vintern. Vår hade suttit fint nu! Kram