måndag 13 januari 2014

Så djävla bra

Bilden är lånad härifrån

Förlåt! Jag vet att man inte får svära men den här serien är verkligen så djävla bra! Vi är säkert lite sent ute för de flesta har nog redan sett den men om du mot förmodan skulle ha missat den så tycker jag verkligen att du ska se den. Vi plöjde alla tre säsonger (36 avsnitt) på en och en halv vecka. Vi kunde inte sluta titta för det var så spännande och man ville hela tiden veta vad som skulle hända sen. Skådespelarna är otroligt duktiga och trovärdiga och även trevliga att titta på.

Vi har som så många andra fastnat i serieträsket i samband med att vi skaffade Netflix. Breaking Bad är det många som pratar om men efter bara ett halvt avsnitt tittade Glenn och jag på varandra och frågade vad det var som var så bra med den serien. Många säger att man måste ge den några avsnitt innan den blir bra men jag vill gärna bli fångad på en gång annars kan det vara.
Har du tips på någon bra serie? Sons of Anarchy har vi redan sett alla sex säsonger och den älskade vi. 


9 kommentarer:

Tommy sa...

Sv: Tack älskade du ... du får en alltid på bättre humör!

INga nya hatiska kommentarer, men i går var värken ett helvete, jag kände mig nere och kände bara en enorm press på bloggen och tankarna var många om hur mycket skit jag egentligen har fått bara av att blogga.

Men .. Jag är kvar, mig blir dom inte av med. Jag tror inners inne att dom vill ha mig. gärna över sig ( menar i sig )! ;)

Puss

Evelina sa...

ni måste se Wentworth! men den finns tyvärr på Filmnet.se och inte netflix :-( Men såå bra!! Homeland har vi sett alla säsonger. super bra!

Popprinsessan sa...

Hmm, tror att min kommentar försvann... testar igen :-)

Har bara sett första säsongen av Homeland och väntar på fler till Netflix.

Suits kollar vi nu och jag älskar den! Lite mer feelgood!

Bron och House of cards är annars bra.

Breaking bad har vi inte sett ännu, tänkte ge det en chans.

Kram vännen!

baraetthem sa...

Men nu måste jag bara se den, alla säger att den är bra!! Tack för tipset:) Kram fredrika

Therese sa...

Vi har helt missat den, men vi beställde netflix i förrgår ;-D Så snar är väl vi med fast *skratt* Här har vi 29,8 grader minus, burr! Skönt att få vara inne en dag som denna... Även hundarna är inne, för kallt att h dem ute. Skickar ett stort gäng krya på kramar till FINA dig <3

Johanna - Mamma till Leija sa...

Då kanske man får se den. Coupling måste ni ju se. Väldigt rolig liten serie!

Hanna sa...

vi ska börja med säsong 2 ikväll (efter "på spåret" som gubben prompt ska se, suck!!) weeeiii, så jävla bra!
RIKTIGT bra skådespeleri! :)

Fia sa...

Älskar den serien! Sägs att det ska komma ännu en säsong men jag vet i 17 om det behövs.

Fia sa...

Älskar den serien! Sägs att det ska komma ännu en säsong men jag vet i 17 om det behövs.