torsdag 9 januari 2014

Jag gillar rea

För ett tag sen handlade jag lite kläder till barnen på ett Pomp De Lux party. 
Jag har varit mycket nöjd med kläderna. 
Dels har de varit väldigt snygga och något som jag tycker är väldigt viktigt är att de håller både färg och form i tvätten vilket de kläderna verkligen har gjort. 
För ett tag sen fick jag ett mail om att de hade halva priset på allt som fanns kvar av deras höst/vinterkollektion och då var jag inte sen att klicka hem den här snygga jackan till Elliot.


Dessutom blev jag superglad när jag hittade den här snygga pikétröjan åt honom. 
Tycker det är så snyggt med pikétröjor på killar.

Till slut blev det även dessa snygga baggyjeans som klickades hem.

Jag tror och hoppas att jag kommer bli bjuden på en visning snart när deras vårkollektion kommer och risken är då att det kommer bli tufft för plånboken.


5 kommentarer:

Johanna - Mamma till Leija sa...

Perfekt! Mamma fyndade idag på KappAhl till Leija. Halva reapriset! :)

baraetthem sa...

Jag älskar rea och Pomp de lux:) De har så fina kläder så vilka kap du gjort:)) Kram fredrika

Perlan ❥ sa...

Rea is da shit! :) Alltid roligt när man fyndar lite grann...
kraaaam

Tommy sa...

SV: Tack hjärtat!

Jag skulle med behöva en dag hemma, men jag ska iväg och jobba ikväll och sen har jag ledighelg och semester måndag och tisdag. Så förhoppnigsviss håller värken sig på avstånd och låter mig vila ordentligt.

Ha en fin fredag trots jobb och förkylning!
Puss

Therese sa...

Supersnygg jacka! Ja allt var fint! Fynd! Hoppas det går bra i dag när du inte är på topp, du får vila i helgen och vara rädd om dig, skulle bott närmre sp jag kunnat komma å tvångsbädda ner dig, bjuda på te och så lite surr innan du fått sova <3 Sköt om dig vännen! KRAMIS