fredag 24 januari 2014

Fredagsmys

 Mina vackra, underbara och älskade barn!

De här två snyggingarna har varit på disco i skolan ikväll. Det var två nöjda och glada barn jag hämtade efter en och en halv timme. Väl hemma blev det pocpcorn, osthjärtan och Wild Kids på SVT Play. Nu sover de båda gott och Glenn och jag sitter och slötittar på tv.

I morgon ska Glenn på kickoff med jobbet, han blir borta i stort sett hela dagen och kvällen så barnen och jag får roa oss själva. 
Det jag har planerat är i alla fall att vi ska besöka en inredningsbutik som jag har hittat via Instagram och jag blev så glad när jag insåg att de var återförsäljare för Grafitgrå som har så snygga saker. Sen ska vi åka och köpa en ny vinterjacka till Tuva. Vi hittade en superfin på Intersport förra veckan men då tyckte varken Glenn eller Tuva att hon behövde någon ny jacka. Jag tyckte dock att de två hon har är alldeles för tunna (de har blivit tunnare efter tvätt) för att ha nu när det är så kallt. Dock gick den ena sönder i blixtlåset idag och Tuva klagade på att hon frös i den andra. Så vi får hoppas att den jackan vi hittade förra helgen finns kvar. 

Jag hoppas du har en skön fredagskväll!


6 kommentarer:

Tommy sa...

Sv:Tack vännen , det värmer!

Jag hoppas innerligt att detta ska hjälpa mig, för min kropp äts upp..:(

Kram fina du!

En plats i solen sa...

Vad fina barnen var och kul med disco :) Man minns hur kul det var :)

Kul med besök i en inredningsbutik :)

Ja, kent är underbara, utan dina andetag är vacker, min nästa tatuering kommer vara baserad på deras låt :) Låter som din tatuering är jätte fin :)

Jonnie sa...

Tack desamma :)

Popprinsessan sa...

Kul med disco!
Hoppas att ni haft en mysig dag och att ni hittade en ny jacka. Hade gärna också strosat runt i inredningsaffärer, men tror inte att barnen skulle vara så roade av det...
Kram vännen!

Fröken M sa...

Sötisarna !!

Åhh... popcorn... Jag kanske skulle göra en skål och krypa ihop med i soffan. V sover sedan länge och C är ute på kalas, så jag tänkte se sista avsinttet av orange is the new black innan även jag rasar i säng :)
KRAM

Johanna - Mamma till Leija sa...

Så fin bild! :) Hoppas de hade roligt på discot! Perfekt fredag ju! Hoppas jackan fanns kvar. Inget roligt att frysa ju & hoppas även att du känner dig piggare! Kram