fredag 31 januari 2014

Fredag!

 
En sneakpeak från vårt sovrum
 
Ja då var det äntligen fredag. Veckan har känts otroligt lång, vet inte om det beror på att jag sover så dåligt på nätterna eller vad det är.
I eftermiddag när barnen är hämtade ska vi åka och köpa present till kalaset de ska på imorgon och sen åker vi och hämtar pappa på jobbet. Därifrån kör vi till badhuset i Laholm där vi ska fredagsmysa tillsammans med fina vänner.
 
Imorgon ska barnen som sagt på kalas, de ska bowla inne i stan och Glenn och jag tänkte ta oss en tur på stan under tiden.
Det är inte ofta vi går i stan nu för tiden, barnen uppskattar det oftast inte.
På söndag ska jag äntligen fixa mina naglar igen och den här helgen ska vi inte missa simskolan!
 
Jag önskar dig en superfin och skön fredag! 
 

6 kommentarer:

Jonnie sa...

ja fy fan, hörde de, men när ska de liksom ta slut

Johanna - Mamma till Leija sa...

Det är jobbigt när man inte får sova ordentligt... Mysigt! Vi måste ta oss i kragen & köra dit någon dag. Det är ju inte långt dit alls! Låter som ni har en mysig helg framför er! Kram

Maria sa...

Mysigt med en runda på stan utan barn!
Hoppas att ni får det kul på badhuset idag & glöm inte simskolan på söndag ;)

Det blev Söndrums träningscenter. Kändes jätte bra när jag kom innanför dörrarna och bra pass har de också.

Ha en fin dag vännen.

kram kram

Susanne sa...

Ser ut att vara ett väldigt rofyllt rum. Gillade tapeten..

Perlan ❥ sa...

Usch, inte roligt när man inte kan sova ordentligt på nätterna. Men låter son du kommer ha en mysig fredag! Det är du värd :-)
Ha det så mysigt imorgon med mannen och njut av den barnfria stunden på stan tillsammans :-) kram!

cecce sa...

Detsamma till dig!!
Hoppas du hinner vila och hämta lite krafter mellan varven!

Kram Cecce