onsdag 25 december 2013

Små söta änglar


Igår var barnen traditionsenligt med på julspelet i kyrkan. De var som vanligt små söta änglar. Men när mamma ville ta ett kort efteråt vet jag inte vart de söta små änglarna hade tagit vägen!

Julen är över, eller i alla fall julafton. Barnen verkar vara mer än nöjda med sina julklappar vilket gör mamman nöjd. Idag har vi varit en snabb sväng i en leksaksaffär så att barnen kunde shoppa upp sina julklappspengar. Annars har vi bara varit hemma och tagit det lugnt och byggt/lekt med barnens julklappar. 

Jag hoppas att du har haft en lugn och skön jul!




7 kommentarer:

cecce sa...

Jag tycker änglarna är söta jag:-)
Härligt med nöjda barn!!

God fortsättning fina du!

Kram Cecce

Therese sa...

Hi hi sötisarna ;-) Och ja, vi var lite uppgivna på kortet, för barnen var trötta på att behöva fotas och jag hade feber och borde ha legat till sängs, men är det jul så är det ;-D Dock kryare i dag och har haft besök av fina vänner, så idag är det en toppen dag! KRAM KRAM till er <3

Tommy sa...

Sååå söta!

Jadu älskade vän .. Jag önskar innerligt att det inte var sant. Nej jag tar inte åt mig, men jag raderar för att jag ska slippa se skiten här i bloggen där jag vill ha en god stämning!
Puss

Fröken M sa...

Sötisarna ! Finns det något härligare än nöjda och glada barn ?
Här går viggo gå runt i en lyckobubbla och leker med alla sina julklappar !
och är han glad så är såklart mammi oxå glad :)
Kram

Popprinsessan sa...

Jag tycker också att det är supersöta!
Det låter som om ni haft några mysiga dagar. Jag skulle kunna vänja mig vid att slappa så här :-) Iaf lite till!
Kram vännen!

Jenny sa...

Coola små änglar.Julkram till dig...julen är ju inte riktigt slut än ;)

Johanna - Mamma till Leija sa...

Så fina så! Kul att handla för sina julklappspengar! :)
Kram & god fortsättning!