onsdag 4 december 2013

Jag blev så bortskämd

 
Underbara blommor som jag fick av fina Maria igår
 
Oj oj säger jag bara! Vilken dag det var igår, jag blev så bortskämd. Över hundra gratulationer på Facebook igår! Tack alla som grattade mig, jag började tacka men orkade inte tacka alla var och en för sig. Tack även till Er som skickade sms eller ringde.
 
Finaste Maria ringde mig när jag var på jobbet, hon frågade om jag kunde komma ut en liten stund. Hon stod utanför med en underbar bukett med tulpaner! Tusen tack hjärtat! Jag är så glad för att jag har lärt känna dig! Du är verkligen en fin vän!
 
På kvällen kom Glenn hem och smusslade in något till barnens rum. Efter en stund kom barnen ut med ett fint inpackat paket (som de hade packat in själva). I paketet låg en ny kamera! Oj säger jag bara! Hur ska min älskade man toppa detta nästa år när jag fyller jämt? Jag har inte hunnit testa kameran så mycket än men Glenn som knappt kunde släppa den under hela kvällen säger att den verkar vara jättebra!
 
Kvällsmat och lite tårta blev det igår också när mina svärföräldrar kom förbi med en fin liten minigran!
 
Så ja, jag är nöjd med min födelsedag! Återigen tack till alla Er som gratulerade mig!


6 kommentarer:

Therese sa...

Hipp hipp hurra för fina du en dag i efterskott!!! Underbar bukett, och så skoj med kamera!!! Lät som en helt underbar födelsedag, precis det du är värd <3 Massor av kramar!

Emelie sa...

Härligt att du blivit så firad som du förtjänar att bli!
EN ny kamera... Åhh det vill jag också ha.
Och Maria, hon är fin hon, precis som du! <3

KRAM

Carolina sa...

Underbart, du förtjänar verkligen att bli bortskämd fina du! <3 KRAM

Maria sa...

Du är värd varenda blomma på denna jord vännen ❤
Super skoj med en ny kamera!!

Kram finaste

Fröken M sa...

Underbart !! Det är precis SÅ det ska vara att fylla år, och du förtjänar bara det allra bästa !! :) KRAM

Jenny sa...

Du är ju värd det. Man får va man ger ♥