onsdag 18 december 2013

Isprinsessa med hosta

 
Min vackra isprinsessa
 
Tuva kämpar på med sin hosta. Hon får rejäla hostattacker på dagarna men tack vare inhalering och hostmediciner så får hon faktiskt sova på nätterna.
 
Annars händer det inte så mycket. Jag kämpar på med min julångest som kommer varje år vid den här tiden. Alla julklappar är inhandlade och nu ska de bara slås in. Något annat stressar jag inte med så här innan jul. Barnen fick göra ett pepparkakshus med pappa häromdagen medans jag satt och läste. Jag hoppas av hela mitt hjärta att mina barn tycker om julen trots att deras mamma inte gör det. 



5 kommentarer:

Popprinsessan sa...

Här började R hosta inatt så jag hoppas att vi kan stävja det med inhaleringar också.

Är inte färdig med något alls så jag känner mig lite lätt stressad. Pepparkakshus ger jag mig INTE på med en sjuåring och en tvååring. No no!

Jag hoppas att ni kan hitta en tradition kring december som gör det mysigt för er. Kram vännen!

jenny sa...

Men vilken underbar bild!!

Jag älskar din header men tänk på vad du vill ha och maila mig :-D

Tommy sa...

Hej Finaste!

Ja denna jävla jul. Den är som tur snart över!

Åh så härligt att se alla dessa fantastiska foton i din blogg :)

Puss

Jenny sa...

Hoppas ni kan njuta TILLSAMMANS, många kramar Tina!

Maria sa...

Skönt att hon får sin sömn i allafall!
Jag är evigt tacksam för att jag slipper julen här hemma i år. Ska bli så skönt att bara få vara vi och göra precis det vi vill & känner för.
Hoppas att ni kan hitta vad som känns bra för er alla och kan njuta av jul & ledighet.

TACK för det jättefina julkortet ❤

Kram kram