tisdag 31 december 2013

GOTT NYTT ÅR



Så var ännu ett år till ända. 2013 var året då jag blev uppsagd ifrån mitt jobb. Ett jobb som jag verkligen älskade och la ner hela min själ i. Jag mådde skit men lyckades vända det och tack vare fina människor i min omgivning fick jag snabbt ett nytt jobb som jag trivs jättebra med.

Detta var året då Tuva och Elliot fyllde sex år och började i skolan. Det har som sagt varit en väldigt stor och tuff omställning framförallt för Elliot men han är stark och kämpar på.

Jag har även fått träffa några av mina fina bloggvänner. Ni ska bara veta hur mycket ni betyder för mig.

Appropå vänner så har vi även fått en del nya fina vänner som vi umgås med och som vi är oerhört tacksamma för. Vissa "gamla" vänner har tyvärr försvunnit ur våra liv vilket är väldigt tråkigt men det är väl så livets gång är antar jag.
 
Med detta svammel vill jag önska dig ett gott slut och ett GOTT NYTT ÅR!
Jag hoppas att 2014 blir ett toppenfint år för oss alla!




7 kommentarer:

Johanna - Mamma till Leija sa...

Gott nytt år vännen! Hoppas 2014 blir ett bra år! :) Kramar från Leija & mig

Therese sa...

God fortsättning kära du! Hoppas ni hade en fin kväll i går, vi var bara hemma å hade ett så lugnt å skönt firande man bara kan ha, å i dag har vi varit ute å sparkat, nu ska vi strax gå till grannarna och äta pizza där! KRAM

Carolina sa...

Gott Nytt 2014 - jag hoppas det här är året då vi ses ännu mer min vän! Kram

Therese sa...

Homeland har vi helt missat, får kanske ta å kolla upp den... liksom orange is the new black som alla talar om... Känner mig helt off, inte mycket jag ser/följer på TV numera. Nyss hemkomna från grannarna å ska slappa i soffan, barnen ligger men sover nog knappast. KRAMAR i massor <3

En plats i solen sa...

Låter som 2013 var ett bra år, trots du blev uppsagd-

Viktkamp sa...

Kärlek <3

Emma sa...

Låter som ett fint år, trots fin uppsägning! Hoppas de håller hårt i dej dina vänner, du verkar vara en mycket varm och omtänksam person, roligt att vi "tträffat" varandra här i cyberspace! Ta hand om er, kram