fredag 22 november 2013

Välkommen helgen


Välkomnar helgen genom att visa lite dåliga bilder ifrån hur det ser ut i vår hall just nu.
Texten Välkommen budade jag hem ifrån Tradera förra veckan och det blev verkligen ett lyft i hallen när texten kom upp på dörren till gästtoan.
 
 
Och så här ser det ut på byrån just nu. I den stora ugglan har jag lagt in en lampsladd med en glödlampa så den ugglan används som en lampa. De svarta ljusstakarna har fått komma upp ifrån gillestugan.
 
Ja vi välkomnar en fullspäckad helg med middagsgäster både fredag och lördag, vi är bortbjudna på lunch på lördag. Tuva ska träna fotboll på söndag, bilen ska få på vinterdäck och så är det som vanligt simskola. Min lediga dag idag fredag blev till en jobbedag så hur vi ska hinna med att handla och städa vet jag inte riktigt än men det löser sig alltid.
 
Jag önskar dig en toppenhärlig fredag!
 
 



7 kommentarer:

Helen.HUSnrNIO sa...

Inbjudande och lugn hall man möts av hos er :)
Ha en fin helg!
Kram

Fröken M sa...

Jätte fint och välkomnande :)
Jag hoppas ni får en riktig toppen helg !! Men det låter onekligen så !
KRAMAR

Johanna - Mamma till Leija sa...

Roligt med lite nya saker i hemmet & det låter som att ni kommer få en mysig helg!
Kram

Jenny sa...

Nu nlir jag sugen på att fixa vår tråkiga hall :)
Trevlig helg till er. Kram!

Therese sa...

Så fint ni har det i hallen vännen! Här sätter m ihop ikeastolarna, jag planterar hyacinter och donar med det sista, nu är huset rustat inför advent, skönt att ha stökat undan, då kan jag enbart njuta till helgen... Önskar er en fin lördag <3 KRAM

Jessica sa...

Ser jättemysigt ut =)

Popprinsessan sa...

Vad fint! Kan du inte visa fler bilder från ert hem? Såå fint överallt! Önskar att jag hade ditt öga för inredning!
Kram