onsdag 20 november 2013

Trött


 
Ja jösses vad trött jag är idag! Jag känner mig så långt ifrån den här bilden som man bara kan göra idag. Tänkte ta en ny bild på mig och lägga upp här men insåg att det inte var läge för det idag.
 
Ikväll ska Glenn ut och äta med jobbet och jag ser verkligen fram emot en ensam kväll i soffan efter att barnen har somnat. I måndags var jag ju på Ge-kås och igår var jag hemma hos en fin vän. Jättemysigt men ibland behöver man bara få landa hemma i sin egen soffa och bara vara och det ser jag ovanligt mycket fram emot att få göra ikväll.



9 kommentarer:

Therese sa...

Morron fina du! Vet du, när barnen somnat i går gick jag och lade mig 19.30, låg å läste och somnade nog innan 21.00. SÅ skönt! Precis vad jag behövde! Önskar dig en mysig dag/kväll <3 KRAM

Fröken L sa...

God morgon :)

Du är så vacker på kortet, det strålar om dig <3

Skönt med en kväll med full kontroll över tvdosan, haha.. Kan vara underbart ibl det med.. :)

Mina kettlebell har jag köpt lite varstans, på XXL köpte jag min 8 kg, 12 kg hade jag turen att vinna och denna 20 kg köpte jag på ett ställe här i stan.. Vet att Maria fyndade en kb på ullared för typ 130 kr, superbilligt.. :)

Här blir vi hemma idag då dagis ringde och magsjukan har börjat härja på dagis, hua hua..
Så vi tar en riktig mysdag idag och bara skruttar omkring här hemma idag, skönt… och hoppas på att inte S blev smittad idag bara..

Kramisar

Therese sa...

Nejdå, det är när jag gör övningen det gör mest ont, så av rädsla för att jag ska få ont i övrigt tror jag helt enkelt att jag skippar plankan. Nu en kopp te, min epost fungerar inte och har ju ingen telefon så jag vete tusan hur jag ska kunna få support å lösa problemet... som tur är har jag massor att läsa in så det kanske är ett tecken att ta tag i det istället?! KRAM

Popprinsessan sa...

I know the feeling ;-)
Det lär bli en liknande kväll hos mig. J är på resande fot så det rä bara jag och barnen. Mitt problem är att klockan är ganska mycket innan jag nattat båda barnen och då borde jag eg själv krypa till kojs för att slippa vara så trött hela tiden. Men då vill jag ju ha lite egentid så då sitter jag uppe trots allt. Men ikväll är det Greys innan sängen iaf!

Kram vännen!

Fina Frun sa...

Åh vilken vacker brud! Hoppas du hittar lugnet idag :)

Maria sa...

Underbar bild ❤
Skönt med en kväll för sig själv i bland.
Jag har också en kväll själv i soffan när S har somnat, R är i väg och tränar.

Tack, träningen gick bara bra i går. Även om jag är kräkfärdig när jag går därifrån så längtar jag tills nästa pass, konstigt det där :)

kram kram

Johanna - Mamma till Leija sa...

Usch för att va trött! Hoppas du har en skön kväll i soffan. Själv skippade jag kören & har hemmakväll istället. Det har bara hänt en gång innan när L va nyfödd, så det é jag värd! Och shit så skönt det é att bara göra ingenting även om jag saknar min envisa unge :)
Kram

Fröken M sa...

Fina fina du !!
Jag har fått både vanlig penicillin och tabletter och salva som ska minska klådan av psoriasisen.
Dessa i en kombination gör mig mer död än levande, men det värsta kliandet har i alla fall gett med sig !
Dock har jag väldigt svårt att "ta" att jag ser ut som jag gör över hela kroppen, men det som inte dödar härdar !
Kram

Jenny sa...

Vilken underbar bild på dig, du skiner så fint!
Här var det längesedan det var läge att ta kort på sig själv hahahha. Men vi har våra dagar eller hur :) Kram