fredag 1 november 2013

Tillbaka i hemstaden

Sitter på tunnelbanan på väg in till stan. Ska träffa en gammal jobbarkompis som jag inte har träffat sen jag flyttade till Halmstad för tretton år sen! Ska bli jättekul att träffa honom även om jag misstänker att han kommer mobba mig för min dialekt. 

Barnen ska luncha ute och gå på bio med mormor. Ikväll ska jag träffa en annan gammal fin vän. Min bästis ifrån skoltiden. Trots att vi bor så långt ifrån varandra och inte hörs så ofta så är vänskapen alltid lika stark mellan oss. En vän som för alltid kommer finnas i mitt hjärta ❤️ 



3 kommentarer:

Maria sa...

Låter härligt vännen. Synd att jag inte är hemma. Puss!! <3

Johanna - Mamma till Leija sa...

Så kul att träffa gamla vänner & mysigt för barnen att gå på bio!
Kram

cecce sa...

Så härligt!! Gamla vänner är de bästa!
Hoppas du haft en trevlig stockholmsvistelse. Om en liten stund är jag hemma från min!

Kram Cecce