onsdag 27 november 2013

Längtar

Jag har genom bloggen Hem & Inredning hittat en ny webbshop som har snygga saker, helt i min stil. Helst av allt vill jag köpa allt de har på sidan men det går ju tyvärr inte. Dock är det så att någon fyller 25 år (host, eller var det kanske lite mer) nästa vecka och mina snälla föräldrar har lovat mig pengar i present. Dessa pengar har jag idag spenderat på en supersnygg ljusstake ifrån nämnda sida. Och jag längtar verkligen tills jag får hem den! Hur den ser ut får du se när den är hemma. 





3 kommentarer:

Therese sa...

Morron vännen! Vågar jag klicka mig vidare på din länk tro? Vi har ju rätt lika smak så jag kanske ruinerar mig ;-D KRAM KRAM

Therese sa...

Så mysigt det lät! Hoppas det blir en trevlig kväll <3 Här ska det eg vara simträning, men sist var det så kallt att Luran nog ville hoppa över den, och ja då får hon det faktiskt! KRAM <3

Tommy sa...

Sv: haha .. vad tror du jag gjorde? Det är helt otroligt. Skrattar som fan! :)

Tack goding! Härligt att jag bjuder på skratt :)