torsdag 21 november 2013

Lite nytt igen

 
 
Den här snygga buddhan stod jag och höll i på Ge-kås i måndags men jag tyckte inte att den hade "rätt" turkosa färg så jag köpte inte den. När jag sen kom hem till min fina vän Ida i tisdags så hade hon den och där tyckte jag den var jättefin. Ida som inte var nöjd med den var så snäll och gav den till mig och den blev perfekt på vår skänk i vardagsrummet! Tack hjärtat!


Dessa snygga stjärnor köpte jag på det sista inredningspartyt jag var på. Egentligen tillhör de en julkollektion men jag kommer nog ha de framme året runt. Även de hamnade på skänken i vardagsrummet.
 
 
Genom att flytta runt lite saker därhemma igår så fick jag det lite "nytt" där hemma. Eftersom stjärnorna och buddhan tillkom i vardagsrummet fick jag lite andra saker över som jag kunde flytta runt lite. Byrån i hallen fick sig ett upplyft och även skänken i gillestugan. Ett roligt och billigt sätt att få lite nykänsla på.
 
Ja då var det torsdag igen! Veckorna går galet fort! I morgon hoppas jag kunna vara ledig. Men ledig dag innebär ju som sagt städning och förhoppningsvis storhandling.
 
Önskar dig en fin torsdag!
 



9 kommentarer:

Tommy sa...

Sv: God morgon hjärtat! Förstår det, ibland måste man ta ledigt för att få saker att gå ihop på hemma plan.

Nattens jobb har gått bra, är trött men har massor att stå i och lite senare i dag är jag och ett gäng bloggare till bjuden på butiksinvigning av Lush. Och i morgon är det tid för bloggmiddagen, en hel del att stå i.

Puss

Popprinsessan sa...

Lika fint som vanligt hos er!

Jag hoppas på en liknande fredag, inkl fönsterputsning. Hade så klart hellre gjort något kul, men jag får inte ihop det annars. Ska iväg på kul i helgen istället.

Hoppas att det blir en bra torsdag!
Kram

Tommy sa...

Sv: Tack vännen!

Åh vad tråkigt, hoppas det löser sig för det bästa för er!

Puss

Maria sa...

Ni har det så fint hemma vännen!!
Den där buddhan stod jag också å höll i fast vit, men den kom aldrig med hem.
Visst går veckorna fort, på tok för fort!! Det var liksom nyss måndag..
Hoppas att ni har haft en bra dag.

kram kram

Nina - Glamourmamman sa...

Läste inlägget innan idag, och tänkte på dig när jag sprang förbi dem på jobbet :-)

KRAM

Jessica sa...

Hej Tina! Tack för besöket på min blogg =)

Jag bara älskar Ullared är där nästan varje månad =)

Se vi bor nästan nästgårds =) själv bor jag i Hyltebruk


Kram Kram

Jenny sa...

Fint du har det :)
Har själv mycket tankar om inredning men får sällan till det haha.
Kram

Therese sa...

Superfint!!! Å i dag ska jag med ta å flytta runt lite saker och börja göra advent tänkte jag... Ha en underbar fredag och helg <3 KRAM

Helen.HUSnrNIO sa...

Vad fint det blev på sideboardet!
Att flytta runt, plocka bort och ställa fram nytt kan verkligen ge ett lyft hemma :)