torsdag 14 november 2013

Dags igen

 Älskade prins! Vad tiden går fort, ibland skulle jag vilja stoppa den!

I morgon är det dags för ännu ett besök hos doktorn för att försöka få lite klarhet i varför Elliots mage är som den är! Har fått ett tips idag av en fin vän om vad det kanske kan vara och detta ska jag naturligtvis nämna för vår läkare i morgon.

Jag ska vara ledig hela dagen imorgon och efter läkarbesöket åker vi hem till en underbar vän för att prata och mysa lite. 
Vid middagstid är det dags att åka och hämta hem Tuva som ska vara i skolan på förmiddagen! I övrigt har vi inga planer för fredagen, vi får väl se vad vi hittar på när vi har hämtat Tuva.





5 kommentarer:

Maria sa...

Lycka till i morgon vännen & stå på dig!!

Kram kram

Tommy sa...

Sv: Hej hjärtat!

Åh jag har fullt upp, hinner knappt svara på alla kommentarer, har röven full ( ja det lät något det ;) )

Hoppas allt är bra med er.
Stor varm kram till världens bästa och älskade Tina <3

Fröken M sa...

Åh vännen, jag hoppas verkligen att ni ska få ordning på E´s problem !
Stå på dig och kräv den hjälp ni behöver !!
KRAM

Johanna - Mamma till Leija sa...

Hoppas det går bra hos doktorn & att ni får en mysig kväll!
Kram

Glamourwannabe - med huset fullt av grabbar. sa...

Hoppas det gick bra idag och att ni fick en mysig dag tillsammans.

Trevlig helg vännen! Kramar