fredag 29 november 2013

Dags för lite adventsstök

 
Jag behöver kanske inte säga att jag är nöjd!
 
Snacka om snabb och bra service! Jag beställde ljusstaken i onsdags och igår kunde jag hämta ut den på posten! Och jag behöver kanske inte säga att jag är nöjd eller? Jag är mer än nöjd. Just nu ska den få agera som adventsljusstake när jag bara kommer på vart jag ska ha den. Lådan är nämligen en meter lång så den tar ju lite plats! Lådan är tio centimeter djup och tio centimeter bred. Där jag har hyacinterna nu är det egentligen plats för värmeljus och dessa kan man flytta och sätta vart man vill på lådan. Efter advent tror jag nog att jag kommer ha någon annan slags blomma i lådan och även värmeljus i.
 
Nästa önskan får nog bli en kamera för det blir ju så tråkiga bilder med mobilen! Jag ber om ursäkt för detta!
 
I kväll ska jag på julbord med jobbet och på söndag är det avslutning på simskolan men förutom det har vi ingenting inbokat! Så den här mamman ska trycka undan sin julångest och adventsstöka lite där hemma i helgen.
 
Jag önskar dig en fin fredag!
 
 

11 kommentarer:

Therese sa...

Jag har inte släppt tankarna på di nfina stake sedan jag fick bilden i går... även min granne blev såld ;-d Så snygg! Lät inte dumt med julbord, själv får jag vänta till lucia, men den som väntar på nått gott... KRAM KRAM rara du <3

emelie sa...

Hur fint som helst!! Tycker den ser ut att stå bra där den står ;)

Kraam

Tommy sa...

SV: Att det var ..

Fredagen går till att ta hand om mig själv och hemmet. Sömnen har inte varit bra i natt.

Ha en fin fredag hjärtat!

KRAM

Maria sa...

Verkligen superfint vännen!!
Hoppas att ni får det trevligt på julbordet, hälsa brodern min ;)

Kram kram

Carolina sa...

Åh, vad fin den var! Ha en härlig fredag <3 KRAM

Popprinsessan sa...

Toppenfint! Står den inte bra där? ;-)
Jag får nog snällt vänta tills på söndag med att pynta eftersom sakerna står på vinden och maken inte är hemma. Och det måste skruvas ner en hylla för att komma upp på vinden osv...
Hoppas att du får en riktigt skön helg!
Kram

Fröken M sa...

Så himla fint !! en sån vill jag oxå ha - och din lampa !!
Du har bra smak vännen :)
Hoppas huvudvärken ger med sig och att ni får en mysig dag !
Kram

Johanna - Mamma till Leija sa...

Jättefint!!! :)
Hoppas ni får en mysig helg!
Kram

Jenny sa...

Det ät hur fint som helst Tina. Jag går leta fram mitt adventsmys imorgon bitti. Ha en fin 1:a advent. Kram

Therese sa...

Hoppas det gått bra att advetssöka i dag! Här har jag äntligen fått tummen ur å gjort min adventsstake, sedan pysslat med ungarna å bakat en långpanne kladdkaka till morgondagens fika. Nu Narnia och soffmys. KRAM

Helen.HUSnrNIO sa...

Som jag skrev på IG - superfin! Verkligen :))