onsdag 6 november 2013

Älskar Granit


När jag är i närheten av butiken Granit så bara måste jag göra ett besök. Jag älskar allt som de har där. Naturligtvis kunde jag inte låta bli den snygga lampan här ovanför när jag såg den. Den har nu fått ta plats i vårt vardagsrumsfönster och jag är så nöjd.


 En sån här stjärnskål fick också följa med hem. Jag har fyllt den med diskmaskinssalt och satt ett värmeljus i den. Nu står den på vårt matbord och självklart så ångrade jag mig att jag inte köpte fler. Men gissa om jag blev lycklig när jag såg att de numera har en webbutik också! Så mamma du behöver inte köpa fler skålar åt mig, jag fixar det själv!

Kan varmt rekommendera ett besök antingen på deras hemsida eller i en fysisk butik om du som jag gillar den råa, industriella inredningen.


10 kommentarer:

Maria sa...

Granit har mycket fint!!
Tack för tipset om webbutiken :)

kram kram

Popprinsessan sa...

Du har mycket bra smak, som jag sagt förr :-) Jag gillar också Granit, men kommer mig aldrig för att köpa något ordentligt, bara en massa småmojs.

Hoppas att du får en skön torsdag vännen!
Kram

Therese sa...

Granit är en favvo här med, har spanat in denna lampa, föga förvånande va ;-P Här ser jag fram emot att helgen närmar sig, har mycket nu som ska göras med jobbet, men är inte så effektiv och produktiv som jag skulle önska :-( Men så är det väl i bland. Ha en fin dag <3 KRAM

Tommy sa...

Sv: God morgon hjärtat! Ja vid 3 tiden i natt fick jag hämta hem honom. Han ligger just nu i sängen och nannar, blev en lång dag för honom i går, han var vaken nästan 24 timmar.

Så fina saker. Granit är underskattat!

Jenny sa...

De har mycket fint..men tyvärr blir jag handfallen när jag ser inrednibg...vet aldrig var det ska vara eller hur det ska platsa i mitt hem. Blir nästan snurrig och virrig ;)
Kram

Fröken M sa...

Jätte fin skål ! jag har bara besökt granit någon enstaka gång i stockholm, men visst finns det i göteborg oxå ? Jag får nog göra ett besök där i helgen när jag ändå ska "neråt" en sväng :)
Ha en riktigt härlig dag vännen !
KRAM

Therese sa...

Tittar in å lämnar en varm kram, äntligen fredag å jag ser så fram emot helg, känner mig så trött och urlakad i huvudet, hoppas ni har en härlig helg att se fram emot! KRAM

Tommy sa...

SV: Tack så mycket hjärtat!

Fredag går till att spendera dagen med älskade R och fixa här hemma, butiker och sen iväg och jobba natt i helgen!

Hoppas du och familjen får en mysig helg.

Fnulan sa...

Alltid fina grejer... Jag älskar också Granit =)

jenny sa...

ja men eller hur!
jag är ju egentligen väldigt färgglad och retro men på granit så hittar man alltid saker som man bara vill ha såååå gärna.
kramar