lördag 12 oktober 2013

Tråkiga besked

Mina fina på väg till skolan igår

Igår var jag ledig och det var verkligen mysigt att promenera med barnen till skolan på morgonen. Efter att jag lämnat dem tog jag en snabb promenad på en halvtimme innan jag gick hem och städade av hela huset. På eftermiddagen när barnen var hämtade igen mötte vi upp Glenn vid badhuset för några timmars bus och lek i bassängen. 

Idag ska barnen på bowlingkalas och ikväll får vi gäster så den här dagen ska nog också gå i en rasande fart.

Mina tankar går just nu till en fin vän som har fått ett riktigt tråkigt sjukdomsbesked. Vi vet än så länge inte så mycket men vi håller självklart tummarna för att allt kommer gå bra. Vi finns här och stöttar så mycket vi bara kan!

Ta vara på varandra! Livet kan så fort ta en vändning som man inte hade tänkt sig att den skulle ta!


6 kommentarer:

Fröken M sa...

Åh nej !! Det finns inget som skrämmer mer och är värre än tråkiga sjukdomsbesked ! Jag håller tummar och tår för att hen ska bli frisk !!
Ha en mysig dag vännen och ta hand om dina kära !
KRAM

Tommy sa...

SV: Tack hjärtat! Såg föresten att du med är VIP bloggare på krakelochspektakel .. massa mys den helgen! :)

KRAM

Carolina sa...

Sjukdomsbesked är de värsta - håller tummar och tår och önskar er en fin söndag! <3 KRAM

Jenny sa...

Massa kramar!!!

Popprinsessan sa...

Usch ja... Det är ofta svårt att stå bredvid någon som fått ett jobbigt besked också.. Din vän kan iaf skatta sig lycklig över att ha dig som vän!

Hoppas att ni haft en trevlig helg och att du inte stressar!
En stor kram!

Johanna - Mamma till Leija sa...

Skönt med en promenad & hoppas ni hade mysigt på badhuset! Usch, inte kul med tråkiga besked :(
Kram