fredag 25 oktober 2013

Snart helg

Välkommen underbara fredag!

Veckan har känts lång. Jag ser fram emot en skön helg tillsammans med familjen.
Ikväll ska barnen gå på disco i skolan! Disco! Vad hände? Är mina barn så stora?

Imorgon ska vi in till stan och köpa skridskohjälmar och sen har vi lovat barnen att vi ska åka till Arenahallen och åka skridskor. När de har tröttnat på det tar vi en snabb tur in på Bomässan som jag har vunnit biljetter till.

Nästa vecka är det höstlov. Barnen ska gå på fritids måndag och tisdag. Onsdag är fritids stängt så då ska Glenn vara ledig.
På torsdag kör jag och barnen upp till Stockholm och mormor och morfar.
Jag ska passa på att träffa lite vänner och så ska vi naturligtvis mysa massor. Barnen tjatar om att få gå på bio med mormor och det tror jag inte hon säger nej till.


7 kommentarer:

Fröken M sa...

Det låter som om ni har en mysig helg framför er ! Här blir det middag och bio på stan ikväll medan viggo ska ha fredagsmys hos farmor och farfar.
I morgon firar ett av köpcentren i stan 10 år så det får nog bli en tur dit. Fiskdamm och ponny ridning brukar locka familjens vilding :)
Kram

Tommy sa...

Sv: Skrattar.. Im all yours hunny :)

Hoppas ni får en härlig helg!

Puss <3

Carolina sa...

Jösses - disco?! Galet!! Vi har väl bebisar - eller? ;-) Hoppas de får det kul! Kram

Therese sa...

Ja, snart helg, längtar som en tok, var en lååång vecka, så skönt att även måndagen blir ledig. Idag väntar varmbad på badhuset, äntligen kan ungarna bada utan att frysa, å jag får offra mig å krypa ner jag med. Hatar badhus å att visa mig i badkläder, men vad gör man inte för ungarna ;-P KRAM fina du <3

baraetthem sa...

Låter som en bra helg ni har framför er! Och ett par dagar i Sthlm nästa vecka läte ju inte alls fel!

Ha en mysig kväll!
Kram fredrika

Fröken L sa...

Kram gulliga Tina <3 Är så usel bloggvän nu så jag skäms :( men jag är här och kollar hur ni mår och så ;)

önskar er en fin helg kära du <3 kanske kan ringa och snacka lite nån dag, kraaaaam

Johanna - Mamma till Leija sa...

Alltid skönt med helg! Hoppas ni får det mysigt! Kramar