torsdag 3 oktober 2013

Redan torsdag

 
Vi fick även välja mellan fyra syskonbilder och denna var den vi tyckte blev bäst
 
Ja jösses vad tiden flyger iväg. Jag tycker inte att jag hinner med just nu, veckorna bara rasar förbi. Idag har barnen ingen aktivitet men Glenn är iväg på jobb i Stenungsund så han kommer hem några timmar senare än vanligt.
 
I morgon kommer som sagt mormor och morfar ner. De ska hämta barnen på fritids så jag ska passa på att storhandla efter jobbet. Jag var så fräck och frågade mamma om de kunde tänka sig att passa barnen på lördag kväll och det var inga problem. Så på lördag tänkte jag dra med mig min man på bio. Lite tid på tu man hand kan vi behöva just nu känner jag när vi är inne i detta ekorrhjul som bara snurrar runt.
 
Jag önskar dig en fin torsdag!


13 kommentarer:

jenny sa...

Det sa Astrid imorse, men mamma är det reeeedan fredag imorgon igen?
Ja, tiden flyger iväg svarade jag. Då undrade hon om den följde med fåglarna till Afrika.. hihihii
älskade barn.
Ha en fin torsdag kära du!
Tusen kramar

Therese sa...

Mysig med en bio på lördag! Jag ska iväg på bröllop då, men siktar på egentid i morgon kväll med Magnus då barnen ev ska till farmor då. KRAM KRAM

Hanna sa...

Vilken fin syskonbild!

Maria sa...

Jag tycker att kortet är jätte fint!
Dagarna försvinner verkligen bort i ett halt galet tempo!! Nästan lite sjukt fort...
Så mysigt med besök utav mormor & morfar och det är klart att ni ska passa på och komma ut själva när tillfälle ges.

kram kram

Veronica sa...

Du har så fina barn, bilden är jätefin verkligen!!


Härligt att få gå på bio bara ni, det behövs ibland. Njut!

KRAM KRAM

Therese sa...

Här sitter jag å väntar på att få åka på föräldramöte, Bogge åkte med farmor hem redan ikväll, å Magnus å Luran är på simträning. Sjukt trött så jag hoppas föräldramötet är snabbt överstökat. Vill ta en glögg å mysa i soffan. Önskar dig en fin kväll hjärtat <3

Glamourwannabe - med huset fullt av grabbar. sa...

Tack snälla du!! :)

Vilka guldklimpar du har! Jätte fint kort!

Ha nu en härlig helg med mysigt biobesök på lördag!

Kramar

Fnulan sa...

Vackra ungar!!!!! Finaste mamman!!!!

Milla - Mamma till SagaBus & Lillebror sa...

Ja, visst går det sjukt fort nu?!
Du gör helt rätt i att ta en biodate med maken, så mysigt!!

Kram fina!

Popprinsessan sa...

Men å vad mysigt med en biokväll! Och härligt med dina föräldrar på besök. Hoppas att ni får en riktigt mysig helg. Kram vännen!

Fina Frun sa...

Åh men vad fint fotot blev!

Johanna - Mamma till Leija sa...

Den bilden blev verkligen jättebra!
Kram

Helen.HUSnrNIO sa...

Bilden är jättefin på dem :)