onsdag 30 oktober 2013

Packad

Japp! Jag är packad och klar! I morgon när barnen och jag har vaknat sätter vi oss i bilen och kör upp till Stockholm. Färdgodis och dricka är inhandlat och paddorna ligger på laddning. Elliot har gråtit i över en halvtimme för att han ska vara ifrån sin älskade pappa i fyra dagar! Min älskade, känsliga lilla kille.

Jag har lite småångest för att köra de 50 milen ensam med barnen men jag har gjort det förr och jag vet att vi fixar det. Jag ser fram emot att få träffa familjen, några vänner och att shoppa lite. Jag är helt enkelt redo för en helg "hemma".


5 kommentarer:

Maria sa...

Ha nu en riktigt härlig helg vännen & kör försiktigt ❤

Kram kram

Fröken L sa...

Hej gums..

Önskar er en mysig roadtripp, var rädd om er <3 KRAM

Fröken M sa...

Ha nu en riktig KANON helg i huvudstaden !! Kram

Johanna - Mamma till Leija sa...

Skönt att ni klarade stormen bra! Hoppas ni har det toppen i Sthlm! Önskar er en trevlig helg! Kram

Annika A sa...

Tufft av dig att köra upp själv! Bra kvinna reder sig... ha det jättebra i helgen! Kram Annika A