onsdag 9 oktober 2013

Mittlek

 
Tuva och världens bästa mormor myser
 
Ja jösses! Halva veckan har redan gått och jag hinner verkligen inte med just nu. Det är verkligen fullt ös hela tiden och bloggen är ju den som blir lidande i första hand.
 
Vi hade som vanligt en mysig helg när mamma och pappa var nere. I lördags kväll smet Glenn och jag iväg och gick ut och åt och gick på bio på kvällen och det var välbehövligt. I söndags när mamma och pappa hade åkt hem städade vi av huset och tvättade massor av tvätt och sen åkte vi hem till ett par kompisar där jag hjälpte till med lite bokföring och sen var det som vanligt simskola.
I måndags var det utvecklingssamtal för båda barnen i skolan. Det var så roligt att höra hur duktiga och intresserade barnen är. Igår hade jag visning av inredning ifrån Zelected By Houze som jag har skrivit om innan och nu slog jag äntligen till på den supersnygga taklampan som jag har trånat efter så länge. Idag har barnen Musiklekis och jag har massor av tvätt att ta hand om. Imorgon har vi som tur är inget på agendan för sen är det helgen som hägrar med badhusbesök, bowlingkalas, gäster och simskola.
 
Så ja! Nog är det fullt ös alltid! Men jag gillar ju att ha många järn i elden så jag klagar inte.
 
Jag önskar dig en fin onsdag!
 


13 kommentarer:

Therese sa...

Men så härligt att lamapn nu är din, vet ju att du hr suktat efter den, ser fram emot bilder sen då den är på plats! Även här fullt ös, tele möten både i dag å i morgon + heldagis tan på fredag, men sen seeeeeemeeeeester, å så jag längtar! KRAM

Carolina sa...

Åh, lampan är ju så fin - kul att du köpte den! hoppas du får en fin dag! kram

Tommy sa...

Hej hjärtat! Ja det betyder nog det!

Så mysigt och så snygg lampa!

KRAM

Popprinsessan sa...

Åå, jag hade så gärna velat komma men det är som sagt liiite mycket nu. J åker till Kina imorgon också så då börjar pusslet på allvar. Puh!
Ska bli jättekul att se när lampan har fått flytta in hos er :-)
Stressa nu inte i veckan även om du har mycket, ta en sak i taget! Jag vet, lättare sagt än gjort..
Kram, kram!

Maria sa...

Ja jösses vilket tempo det är just nu!! Och då är jag ändå "ledig" men dagarna bara försvinner!
Hade så gärna velat vara med i går...hoppas att det kommer fler chanser.

Kram kram

Milla - Mamma till SagaBus & Lillebror sa...

Ja, helt plötsligt försvann all tid, och stressen kom! Helt galet känns det, men det blir bättre intalar jag mej :)
Superfin lampa verkligen!!

Kramar

Johanna - Mamma till Leija sa...

Man ska blogga när man har tid & känner för det. Det ska aldrig behöva bli en press! Mysigt för er med en dejt <3 Så många roliga saker som händer! Fullt ös, medvetslös!
Kram

cecce sa...

Jo, det där känns igen! Full rulle här med:-)

Vilken underbar bild!

Kram Cecce

Fröken M sa...

Jag skickar över massor av kramar och energi !! :)
VVa härligt att lampan "änligen" är din ! den är ju så fin !!
Här har vi till skillnad från dig en helt oplanerad helg framför oss, men jag ska nog fylla den med lekdejter och mys för jag hörde ryktas om att mannen ska spela säsongens "sista" ( det tror jag nr jag ser det ) Golfrunda ;)
KRAM

Therese sa...

En fin torsdag till dig med vännen <3 Är så trött så trött så jag vette tusan hur jag ska reda upp dagen, får nog börja äta vitaminer eller nått tror jag. KRAM KRAM

Fnulan sa...

Underbart! Och du.. NJUT av livet vännen <3

Maria sa...

Hej vännen!
Hoppas att allt är bra med Er!?
Önskar er en toppfin fredag och helg.

KRAM KRAM ❤

Jenny sa...

Hoppas att du njuter trots att du som du säger gillar ha saker på gång. Själv är jag urlakad och vill ingenting....
Kram!