lördag 26 oktober 2013

Lite låg

En av mina favoritbilder på min älskade familj

Idag är en sån dag då jag känner mig lite låg. Känner att jag har en klump i halsen och jag skulle egentligen bara vilja lägga mig ner och gråta. Det är inget speciellt som har hänt men sista tiden har jag oroat mig så för min lilla prins. Inte för att jag egentligen tror att det är något allvarligt med honom men för att jag mår så dåligt för att han inte mår bra. Jag kan ju inte sätta fingret på det heller. Hänger det onda i magen och hans kula i halsen ihop? Har det med att göra att han säger att han inte trivs helt hundra i skolan och på fritids? Hur ska jag kunna hjälpa honom? Förstorar jag upp det? Ja det är mycket tankar just nu men jag kan inte göra mer än att vänta på läkartiden som vi har om en och en halv vecka och ta det därifrån sen.

Barnen och jag sitter och myser i gillestugan. Elliot ser på tv och jag och Tuva sitter med varsin dator. Klockan tio ska Tuva på fotboll och när hon kommer hem sticker vi in till stan en sväng. Båda barnen vill som sagt testa att åka skridskor idag och då ska de få göra det.

Jag önskar dig en fin lördag!


9 kommentarer:

Anonym sa...

Förstår din oro Tina. Men man får aldrig ge sig, när det gäller sjukvård. Gå på din magkänsla. Mamma vet alltid bäst. ♥ kram till familjen. /Sussi

Fina Frun sa...

Åh vännen... förstår din oro. Det går bara inte att koppla av och koppla bort när barnen inte mår bra. Kram!

Glamourwannabe - med huset fullt av grabbar. sa...

Förstår om du känner dig lite låg. När barnen inte mår helt bra och man känner sig maktlös är fruktansvärt jobbigt. Många kramar

Fröken M sa...

Det är väl helt normalt att känna oro när ens barn inte mår riktigt bra, och jag tycker du är grym som står på dig och gör allt du kan för att försöka hjälpa honom ! Förr eller senare kommer det ge resultat ! <3

haha... när det gäller träningen var det "dags" att sätta igång igen. Jag hade "vilat" mig i form i 10 dagar i och med dunderförkylningen som flyttade in i min kropp.

Men nu mår jag bra, och då får det vara slut på latmask fasonerna ;)

KRAM

Maria sa...

Förstår att du känner dig låg vännen, inte alls konstigt!
Skickar en massa kramar och du vet var jag finns.

KRAM KRAM

Therese sa...

Hoppas er lördag blev riktigt bra å att ni njuter av en mysig söndag! Här har jag passat på å rensa å städa köket, men utan ångest då vi har ledigt även i morgon, annars brukar söndagen mest vara en måstedag inför veckan som ska starta, men nu njuter vi, skönt! KRAM KRAM rara du <3

Nina - Glamourmamman sa...

Varma kramar till dig <3

baraetthem sa...

Men fy så jobbigt! Och jag förstår dig, ens barn är det viktigaste man har och mår inte de bra så gör man det inte själv heller. Jag hoppas läkartiden går bra och att din son snart mår bra!

Hoppas du har en mysig kväll!
Kram kram

Popprinsessan sa...

Å fina Tina! Förstår din oro och hoppas att det snart är någon som lyssnar på din oro och tar E:s symptom på allvar.
Varm kram!