lördag 19 oktober 2013

Iskall morgon


Tidig, iskall lördagsmorgon så här kör vi  morgonmys med tända ljus

Igår hade vi relativt nyfunna vänner hemma på tacos. Vänner som står med båda fötterna på jorden, genuina och snälla. Såna vänner som man känner sig avslappnad med och som man kan prata med allt om. Återigen slås jag av hur lyckligt lottade vi är som är omgivna av så många fina vänner.

Idag ska jag iväg och fixa mina naglar på förmiddagen och i eftermiddag/kväll ska Glenn iväg på kickoff med jobbet. Annars har vi inga planer för dagen. Vi får se om barnen kanske vill hitta på något. 
Jag ser fram emot först några timmars mys med barnen och sen när de är i säng några timmar för mig själv i soffan. Tända ljus, dricka te och se på någon bra film kanske. 

Jag önskar dig en fin lördag!


5 kommentarer:

Linda sa...

härligt med ny vänskap. här hade vi oxå tända ljus på morgonen, så mysigt

baraetthem sa...

Tack snälla för din fina kommentar!! Blev så glad! Och så fick jag hitta hit:))
Önskar dig en bra lördag, det är ju så mysigt med tända ljus!

Kram fredrika

Therese sa...

Vilken mysig bricka! Gillade trädet/blomman! Å vänner som är "riktiga och genuina" är guld värt - precis som du <3 Älskade även din fotovägg med barnens bilder, nått att apa efter känner jag :-D Kram kram fina du!

Nina - Glamourmamman sa...

Mysigt!

Och visst är det kul att hitta nya vänner! Vi lärde känna några grannar för ett par år sedan, och nu är dom några av vära bästa vänner :-)

KRAM

Johanna - Mamma till Leija sa...

Ja, det va riktigt kallt igår morse. Har tagit fram vinterjackan nu till oss båda utifall att. E ju så ruggigt! Hoppas ni haft en mysig helg, men det verkar ju så!
Kram