lördag 28 september 2013

Vinterskor

Igår innan vi åkte till badhuset åkte barnen och jag till Skopunkten och köpte vinterskor. 
Till mig blev det ett par svarta stövlar med vingar på, supersnygga!

Till Tuva köpte vi de här snyggingarna

Och Elliot föll för dessa

Jag gillar Skopunkten! Vi fick Tuvas skor gratis eftersom de har ta 3 betala för 2! Sånt gillas! 
Vi köpte även nya fingervantar till barnen för nu börjar det bli rejält kyligt på morgnarna. 
Vinterkläder fick de i födelsedagspresent så där tror jag inte vi behöver komplettera något mer.

Nu ska vi dra igång lördagen här, dags att fixa lite frukost tror jag! 
Önskar dig en fin lördag!



7 kommentarer:

Johanna - Mamma till Leija sa...

Jag gillar också Skopunkten! Perfekt när man har barn!
Kram

Jenny sa...

Jättefina. Jag skickade en weborder igår då vi har skopunkten så långt ifrån...hoppas de passar dock.
Kram

Tommy sa...

SV: Du är bästa hjärtat! <3

Fina Frun sa...

Med vingar på? Låter ju superläckert!

Milla - Mamma till SagaBus & Lillebror sa...

Superfina skor! Jag älskar också Skopunkten, gillar verkligen att man kan köpa skor till hela familjen och komma billigt undan :)

Kram fina!!

Maria sa...

Hej vännen,
Hoppas att ni har haft en fin helg!
Skorna är jätte fina, låter spännande med vingar! Får nog köra ner en runda till skopunkten i veckan :)

kram kram

cecce sa...

Vilka fina stövlar!!
Ja, det är dags nu att se över vinterförråden. med växande barn får man räkna med att köpa nytt:-)
Skönt att ha det avklarat!

Kram Cecce