torsdag 5 september 2013

Vi ser fram emot helgen

 
Jag älskar Liljor! Dels är de så vackra men inte minst för den goda doften de sprider.
 
Nu är vi i sluttampen på ännu en vecka. Vi har haft mysigt besök av pappa/morfar i några dagar. Barnen har varit på Musiklekis och Brottning. Nu ser vi fram emot en rätt så lugn helg. Jag ska fixa naglarna på lördag och Tuva ska på kalas. På söndag drar barnens simskola igång i Falkenberg men annars så händer det inget speciellt. Jag tror att vi alla är trötta så det behövs lite helg nu.
 

12 kommentarer:

Fina Frun sa...

Liljor är underbara!
Hoppas ni får en lugn och skön helg, vännen. Kram!

Tommy sa...

SV: Tack hjärtat :)

Skönt med en lugn helg, själv har jag en jobbarhelg framför mig..

Hoppas du får en fin dag underbara du!

Puss

Therese sa...

Ja, nu behövs det helg å ledighet. Barnen ska sova hos farmor och vi andra ska jaga. Blir nog toppen! Nått vi alla ser fram emot, dessutom två nätter utan sällskap av Bogge i sängen så man får sova ut, kan behövas! KRAM KRAM FINA DU <3

Therese sa...

Ja, nu behövs det helg å ledighet. Barnen ska sova hos farmor och vi andra ska jaga. Blir nog toppen! Nått vi alla ser fram emot, dessutom två nätter utan sällskap av Bogge i sängen så man får sova ut, kan behövas! KRAM KRAM FINA DU <3

Amanda sa...

Liljor är så fina!!:-)

Jenny sa...

Jättefina blommor. Ta nu vara på helgen =) Själv jobbar jag akut extra imorgon pga sjukdom och på söndags är jag åxå inne extra, annars hade jag varit ledig fre-sön..men jag får ledigt nästa vecka istället ;)Gnäller jag? Ge å ta
Kram

Milla - Mamma till SagaBus & Lillebror sa...

Liljor är helt ljuvliga!
Hoppas ni får en mysig helg tillsammans :)

Kram vännen!

Maria sa...

Här blir det intensiv fredag & lördag, men söndag ska bli en riktigt slappardag.
Visst är liljorna underbara!
Mina jag köpte förra veckan har precis bara börjat öppna sig så jag behöver inte köpa några nya i morgon :)

Kram kram

Popprinsessan sa...

Ser också fram emot helgen. Mest mot att inte ha några tider att passa så jag behöver inte ställa någon klocka. Och så kommer maken hem efter några dagar utomlands :-)
Kram, kram!

Glamourwannabe - med huset fullt av grabbar. sa...

Ja visst är det underbart med liljor! Hoppas nu att ni får en lugn och skön helg, precis som ni vill ha den!

Kramar

Johanna - Mamma till Leija sa...

Helg är aldrig fel! Själv ska jag jobba på lördag + barnkalasfotografering direkt efter (lång dag). Sen på söndag blir det antingen en lugn hemmadag eller köra till Frugan. Får se vad vi orkar...
Natti natti!

Erika sa...

Älskar liljor!!!