söndag 1 september 2013

Vi får besök

Världens bästa morfar

Ikväll kommer världens bästa pappa/morfar ner. Han stannar tills på onsdag och barnen är jätteglada och längtar massor.

I helgen har vi umgåtts med fina vänner både fredag och lördag. I fredags blev vi bjudna på oerhört god thaimat och vi åt så att magarna stod i alla hörn. Igår var det vår tur att bjuda andra vänner på middag. 
Jag är så glad för att vi är omgivna av så många fina, omtänksamma och genuina vänner.

Igår var jag även på Pomp De Lux visning och det blev en del beställt. Tuva får en kjol, ett par byxor och en tröja. Elliot får ett par tuffa mjukisbyxor och en tröja till.De har väldigt mycket fina kläder och det är svårt att välja.

Idag ska vi städa av huset och tvätta lite sen får vi se vad vi hittar på.




9 kommentarer:

Tommy sa...

SV: hahaha, tack vännen! :)

Åh kärlek med morfar på besök :)

Carolina sa...

Vad härligt med morfar-besök - underbart, hoppas ni får en mysig dag! KRAM

Jenny sa...

Kul med besök av sin morfar =) Pomp de Lux brukar ha jättefina kläder. Länge sedan jag köpte nu.
Kram

Maria sa...

Pomp De Lux har ju så mycket fint!! Är sugen på att beställa lite till S :)
Besök utav morfar är ju aldrig fel!

Kram kram

Popprinsessan sa...

Härligt med morfarbesök! Och med en massa vänenergi i helgen. Det ger så mycket!
Varm kram fina Tina!

Helen.HUSnrNIO - Vinn Att gå i ETTAN - en föräldrabok om skolan sa...

Åh vad mysigt med morfarbesök :)
De har många fina kläder. Jag har aldrig varit på något klädparty utan bara kikat lite snabbt på hemsidan.
Skulle också vilja se dem live och skulle med största sannolikhet inte kunna låta bli att beställa lite.

Ha en fin måndag!
Kram

Therese sa...

Hej hjärtat! Även här blev det thaimat i helgen :-D Å trist att du har en förkylning som hänger kvar utan att bli varken bättre el sämre, min är helt klart på väg mot det sämre å känner mig nu smått däckad... Men lika bra det så det kan bli bra sen! KRAMAR <3

Johanna - Mamma till Leija sa...

Så mysigt med besök!
Jag tvättar just nu. Segt att springa upp & ner...
Kramis

jenny sa...

Men mys med morfar! kääärlek!
Det känns tungt att mina sen när huset är klart kommer att vara långt borta..
hu alltså.
jaja det förtränger jag tills vidare.

Pomp deluxe har så söta saker men vi äger inte ett enda plagg, de brukar sälja här i butik Linnea på maria park men jag har tyvärr inte prioriterat det.. eller ja min man säger inte tyvärr hahahaa

kraaaaam kära du