tisdag 3 september 2013

Så snygga tapeter!



 
Jag brukar ofta surfa runt på Styleroom för att få inspiration till inredning. Igår ramlade jag på en av deras annonser där inne och hittade en tapetsida som hade så SNYGGA tapeter. Helt i min smak!
Kolla bara den här tapeten här ovan! Så FIN! Nu går hjärnan på högvarv för att komma på vart jag skulle kunna ha den här tapeten.
 

Jag är även ett fan av liggande panel, det är ju också bara så fint! Istället för att sätta upp panel kan man då sätta en tapet som ser ut som panel istället.


Den finns i både svart och vitt! De hade massor av fint så kika gärna in där och inspireras du också!
 
Så här när hösten kommer vill jag gärna boa och göra om lite där hemma. Just nu ägnar jag mig åt att flytta runt lite ljuslyktor och annat för att på så sätt få lite "nytt".
 

5 kommentarer:

Therese sa...

Åhhh gillar!!! Föga förvånande va?! ;-D Å tack rara du, men fick hem ett paket med te jag beställt i förra veckan, men din omtanke värmer så <3 Hoppas du får en bra dag å att ni har det mysigt med morfar på besök <3 KRAM

Carolina sa...

Superfina, helt min smak också! Ha en fin dag! KRAM

Jenny sa...

Känner för att tapetsera hela huset. När vi flyttade in målade vi bara över alla tapeter utom ett rum. Men snart dags att börja fräscha upp lilla huset invädigt, en sak i taget =)
Kram

Helen.HUSnrNIO - Vinn Att gå i ettan - en föräldrabok om skolan sa...

Ja precis sådär är M också.
Kramigt och pussigt och kärleksfullt. W är precis som Tuva inte alls sådan.

Snyggt!
Jag skulle vilja tapetsera om framförallt i vårt vardagsrum tre väggar, alltså behålla fondväggen, i köket ovanför panelen samt i vårt sovrum.
Dock så är det jag själv som får göra det och jag är så osäker på att tapetsera på egen hand.
Vill ju att det ska bli bra liksom. Men provar man inte så lär man ju inte heller sig...

Trevlig em!

Popprinsessan sa...

Du hittar alltid så mycket fint :-)
Kram vännen!