måndag 9 september 2013

Nöjd



 
Mina prinsar! Jösses, Elliot växer snart om oss båda!
 
Igår var det simskolestart och den här terminen har vi valt att sätta barnen i simskola i Falkenberg istället eftersom vi inte var nöjda med "vår" simskola. Jag är så nöjd med bytet och det kan jag säga efter bara en lektion. De hade en helt annan koll på barnen här, jag märkte direkt på Tuva att hon kände sig trygg i bassängen och att hon litade på ledarna. Jag är övertygad om att detta kommer bli toppen.
 

 
Finaste prinsessan får fart av världens bästa pappa
 
Förutom simskolan så har barnen sovit över hos en kompis. Det hade gått jättebra och det var två lyckliga barn vi fick hem igår.
I fredags var Glenn hemma hos en kompis och spelade tv-spel och när barnen hade somnat såg jag en film och njöt av att vara ensam en stund. För hur mycket jag än älskar min man så tycker jag det är skönt med lite tid själv ibland.
 
Jag har även hunnit med att fixa naglarna och som vanligt är jag mycket nöjd. Har redan bokat in en ny tid så att jag har alldeles fina och fräscha naglar när det är dags för Fab Mamas om två veckor!
 
Jag önskar dig en fin start på veckan!






4 kommentarer:

Jenny sa...

Skönt att det känns bra på nya simskolan, trygghet är ju jätteviktigt i vatten. Hoppas du också får en fin vecka!!

Fröken M sa...

Åh va skönt att det känns bra med nya simskolan. Det är ju så det SKA vara !!
Haha... jadu, förra gången jag var på bodypump tyckte jag ju inte att själva passet var så "farligt" som jag hade trott. Träningsvärken efteråtskvallrade dock om att visst hade det gjort nytta.
Tyvärr glömmer man ganska fort så i lördags laddade jag på rejält med vikter och höll på att spy efter halva passet. Igår grinade jag illa vid minsta liten rörelse av smärta. IDAG är jag HELT invalid ;)
Fy fan... haha !!
Kram

Maria sa...

Underbart att det känns bra med simskolan!!
Här är det också nagelfix inbokat precis innan Fab Mamas, vi måste ju vara fina, HiHi :)

kram kram

Johanna - Mamma till Leija sa...

Härligt att ni hittat en simskola som känns trygg & bra! :) Ja, man behöver va själv ibland. Skönt att få sakna med ju!
Kramis