torsdag 12 september 2013

Längtar


Idag kom det en fin inbjudan i brevlådan. Nu är det bara lite drygt en vecka kvar tills jag ska åka på 
Fab mamas blogevent Det ska bli så roligt att få träffa alla underbara tjejer som kommer dit! Många av dem har jag träffat innan så jag vet att det kommer bli ett fantastiskt roligt dygn.

I inbjudan som kom idag var det en liten försmak av vad som kommer komma nästa helg. Det är massor av sponsorer som är med på eventet och bland annat så är Godisboxen med och sponsrar och det var min familj glad för idag när inbjudan kom med massor av god choklad.

TACK till Tokmorsan, Fnulan och Meekatt för att ni anordnar detta fab event!



7 kommentarer:

Popprinsessan sa...

Sååå kul vi ska ha!
Kram

Martina sa...

Jag lyckades hålla mig till att bara ta EN chokladbit :-) och så "råkade" jag lova barnen att resten var deras lördagsgodis. Tur för min mage det :-)

Visst ska vi ha kul!

Jenny sa...

Jag äter ju inte godis nuförtiden...trodde jag. Lär slinka ner några på lördag ;) Förväntansfylld och lite spännd inför nästa helg :) kram

Ditte Hallgren sa...

Oj! Vad underbart roligt det låter! Jag blir alldeles avundsjuk (och jätte, jättglad för Din skulle, såklart) Hoppas Du får det helt fantastiskt!
Varma kramar

Fina Frun sa...

Mums vad gott och hoppas att ni för en underbar kväll!

Therese sa...

Hej vännen! Hur är det med huvudvärken nu? Bättre? Hoppas det. Här verkar det så sakta, sakta bli lite bättre, men jag lär ju inte vara kry nog för att träna på ännu någon vecka, vilket jag surar över då jag hade kommit igång... Sol i dag så planen är att åka och städa ur sommarstugan inför hösten/vintern. KRAMIS <3

Maria sa...

Ska bli så roligt!
LÄNGTAR nu :)

kram kram