måndag 30 september 2013

Helgen som försvann

 
Många blev nyfikna på mina stövlar med vingarna på,
här kommer en bild på ena sidan av stöveln
 
Ja helgen försvann verkligen i ett nafs! I fredags var vi på badhuset och åkte vattenrutschkanor, busade och övade på simtag. I lördags dammade jag hela huset samtidigt som jag tvättade otaliga maskiner tvätt. Glenn tvättade både vår bil och sin firmabil. När vi var klara med allt fix tog vi en tur till några olika lekplatser så att barnen fick leka av sig lite. Igår blev det också en lekplatsturné för Glenn och barnen medans jag dammsög och svabbade alla golv. Sen hann vi med en fika med fina vänner innan jag och barnen åkte på simskolan och Glenn tog en tur till gymmet.
 
Nu har vi en helt ny vecka framför oss. Idag är det brottning, imorgon har vi vänner hemma på kvällsmat, på onsdag är det Musiklekis och på fredag kommer mormor och morfar ner.
 
Jag önskar dig en fin start på veckan!
 
 

10 kommentarer:

Therese sa...

Kikar in för att önska er en fin vecka, ser att ni har haft en helg liknande vår, fast vi har mestadels röjt och städat utomhus. Skönt att få det gjort då man aldrig vet när vi får snö... Massa kramar!

♥ Sojka ♥ sa...

sv:Ha ha verkligen lite tryckt stämning på fab mamas i det där rummet haha ;)
Tack så jättemycket! <3 Vad glad jag blir! KRAM <3

Popprinsessan sa...

Ha ha, jag köpte likadana stövlar i torsdags!
Ja, nu kickar veckan igång och det gäller att ha kontroll på vilken veckodag det är så att man packar väskan rätt :-)

Hoppas att det blir en bra start på veckan för er!
Kram

Tommy sa...

Sv: Eller hur .. Ja jag får komma upp en helg och mysa!

Ja helgen försvann snabbt, ny vecka och nya utmaningar!

Fröken M sa...

Dom ser snygga ut dom där !
Jag skulle behöva ett par rejäla boots/stövlar till vintern :)
Hittade ett par som jag föll pladask för men prislappen 1595:- - Njae... det kanske finns nödvändigare saker att lägga en del av dom slantarna på ?!
Ha en toppen dag !!
Kram

Jenny sa...

Vår helg försvann lika snabbt, gjorde mycket men ändå inte, konstig känsla. Kram hoppas er vecka blir bra!

Carolina sa...

Åhh, galet snygga stövlar! ha en fin kväll! Kram

Maria sa...

Stövlarna ser ut att vara jätte snygga!
Låter som om ni har en fullspäckad vecka framför er, en rolig sådan :)

kram kram

Evsi sa...

Men åh va snygga!
Ja helgerna har en tendens att försvinna snabbt! Alldeles för snabbt' precis som sommaren! Kram

Johanna - Mamma till Leija sa...

Mysig helg ni haft & hoppas ni får en bra vecka!
Kram