fredag 27 september 2013

Förlovningsdag

 
Idag är det 12 år sen som Glenn och jag förlovade oss ❤️
 
Ja jösses vad tiden går fort! Tyckte inte det var länge sen vi träffades men det är hela fjorton år sen! Och nu sitter vi här och är gifta och har två helt underbara mirakel. Dagen ska inte firas på något speciellt sett. Vi "firar" med att åka till badhuset i eftermiddag och träffa fina vänner där.
 
Tack för Era kommentarer efter gårdagens inlägg, känns som att det var flera som kände igen sig.
Vi får försöka påminna varandra att vi ska försöka vara mer i nuet och fånga dagen!
 
Jag önskar dig en underbar fredag!
 
 


7 kommentarer:

Carolina sa...

Wow, vilken fin ring - grattis på er förlovningsdag! Kram

Therese sa...

Grattis till er <3 Här ska jag inleda helgen med att åka och hämta min nya bil, wiiiie så jag längtar! Äntligen nått att köra våra skruttiga vägar med :-D Trevlig helg rara du <3 KRAM

Maria sa...

Grattis till er ❤
Hoppas att ni har en mysig eftermiddag på badhuset ;)

kram kram

Tommy sa...

Sv: Tack så mycket vännen, dina ord värmer så mycket!

Jag hoppas med att vi snart ses!
Puss

Nina - Glamourmamman sa...

Grattis!! Jag och T har varit tillsammans i 15 år i år - galet vad tiden går!! Men vi är inte ens förlovade än ;-)

KRAM

Fröken M sa...

Stort grattis på er dag !!
Vi firade inte förlovningsdagen i somras, men jag sitter och filar på en liten "överraskning" till första bröllopsdagen !
Tänk, i movember har det redan gått ett år sen vi gifte oss ?! GALET ;)
KRAM och ha nu en toppen helg !

Johanna - Mamma till Leija sa...

Hoppas ni hade en fin förlovningsdag! <3
Kram