fredag 20 september 2013

Fab mama


Mer Fab än så här blir jag inte inför helgens event. Påsarna och rynkorna under ögonen samt alla dessa överflödiga kilon på kroppen kommer jag ju tyvärr inte bli av med tills imorgon. Men det spelar ingen roll för jag ser ändå fram emot att få träffa alla dessa härliga tjejer imorgon. Jag vet att vi kommer få ett alldeles fab dygn. Jag är så glad för alla fina vänner jag har lärt känna genom bloggen.
 
Har i veckan sörjt en vän som inte längre vill vara min vän på grund av en massa skitsnack. Men det är dennes val och jag har sträckt fram en hand och försökt ställa allt till rätta men inte fått något tillbaka så jag får helt enkelt se att min tid med denna vän är över och glädjas åt alla mina andra fina vänner som jag har i mitt liv. All vänskap behöver ju inte vara för livet sägs det!
 
Jag önskar dig en fin helg för det tänker jag ha!
 
 



8 kommentarer:

Fröken M sa...

Tråkigt vännen att vänskapen verkar ta slut, men jag är ganska säker på att denna "någon" förr eller senare kommer ångra sig när han eller hon inser vad hen förlorat !!
KRAMAR

Popprinsessan sa...

Du är alltid FAB vännen! Och ja, det ska verkligen bli kul! Jag ser verkligen fram emot en date med alla er härliga tjejer!
Tråkigt med din vän.. Men energitjuvar ska man inte ha kvar i sin närhet så du får fylla på med en massa härlig, positiv energi i helgen!
KRAM!!

Maria sa...

Nu struntar vi i kilon, kläder, rynkor osv för nu ska vi bara ha KUL!! Och det lovar jag att vi kommer å få ;)
Trist med vännen din....
Men du ska veta att du är en underbart fin vän ❤

Ses i morgon!

Kram kram

Maria sa...

Ha en superhelg, det är du värd.
Vännen du har förlorat kommer att bli väldigt besviken när han/hon inser vilken fin vän som försvunnit. Puss <3

Fröken L sa...

hej FAB MAMA.. :)

Ja snart ses vi och vi kommer få det helt underbart.. Tråkigt med din sk vän...

Kram fina fina Tina <3

Carolina sa...

Du är såå vacker - ska bli såå kul att ses igen, längtar massor! Din sk vän... tja, hen vet nog inte vad den går miste om!! KRAM

Fina Frun sa...

Tråkigt med vänner som går förlorade men ibland är det för det bästa... Ha en riktigt FAB helg! kram!

Ditte sa...

Du är den vackraste jag vet - både på in och utsidan! Är så glad att du får ha en sådan fin helg! Love you!