söndag 22 september 2013

Ett stort TACK


Fina Malin, Malin och Mira

Ett stort TACK vill jag rikta till de tre fina, härliga tjejerna här ovanför! Tack för allt jobb ni har lagt ner för att vi andra tjejer skulle få ett sånt härligt dygn på Hällsnäs. Jag har återigen skrattat så att tårarna sprutade och jag har lärt mig några nya ord i helgen men de passar sig inte för bloggen ;-) 

Säger även TACK till alla andra härliga tjejer som var med och gjorde helgen oförglömlig. Mer om helgen kommer senare. 
Nu ska jag hoppa in i en dusch och sen ska jag svimma i soffan. För trots att jag har varit iväg på egentid och varit en fab och bortskämd mamma så kom jag hem trött som en jag vet inte vad tidigare idag.



9 kommentarer:

Theodora sa...

Tack fina underbara du för en fin helg <3

Therese sa...

Så härligt att det blev en lyckad helg vännen! Ser fram emot lite mer bilder senare! Ha nu en bra start på denna vecka <3 KRAM

Popprinsessan sa...

Ha ha, vilka var orden???
Kram fina Tina!

♥ Sojka ♥ sa...

Ja det var verkligen grymt!
Kul att träffa dig igen!
Kram Sojka! <3

Fina Frun sa...

Åh vad roligt att helgen blev lyckad och att du fått skratta befriande!

Fröken M sa...

haha... sånna här härliga helger tar på krafterna ! Jag landade i soffan direkt när jag kom hem igår, och sen orkade jag inte röra en fena på hela kvällen ;)
Nästa gång ska vi vara på samma ställe bara !!
Kram

Emelie sa...

Det var så kul att ses i helgen finaste Tina <3 Nu får det inte dröja för länge <3

Jenny sa...

Ja som du säger var det superkul på många sätt, kul att få några kramar av dig och synd att vi inet hann prat aså mycket, men det komme rfler tillfällen hoppas jag ;)
kram Tina!

Milla - Mamma till SagaBus & Lillebror sa...

Ni verkar ha haft det helt suveränt! Underbart :)
Nästa år ska jag banner mej bli med :)

Kramar